۱۳ آبان ۱۳۹۱، ۲۱:۰۰
کد خبر: 80399050
T T
۰ نفر
ورزشگاه ميانرود شيراز شهريور سال 92 به بهره برداري مي رسد

شيراز- معاون شركت توسعه و نگهداري اماكن ورزشي وزارت ورزش و جوانان گفت : در صورت تامين اعتبار ورزشگاه 50 هزارنفري ميانرود شيراز تا پايان شهريور ماه سال 92 به بهره برداري مي رسد .

حمید عبدی كه به منظور بازدید از این ورزشگاه به شیراز سفر كرده بود، شنبه در گفت و گو با ایرنا بیان داشت: این پروژه از طرح های مهرماندگار است كه ابتدا قرار بود در دهه فجرسال جاری به بهره برداری برسد كه اعتبارات لازم تخصیص داده نشد به همین سبب بهره برداری از آن به شهریورماه سال آینده موكول شد.

عبدی افزود: ورزشگاه نقش جهان اصفهان هم وضعیتی مشابه ورزشگاه میانرود شیراز دارد كه این طرح هم شهریور سال آینده به بهره برداری می رسد.

وی ادامه داد : برای تكمیل و بهره برداری از ورزشگاه میانرود 160 میلیارد ریال اعتبار نیاز است ضمن اینكه فلزات مورد نیاز این ورزشگاه خریداری شده و مشكلی از بابت تحریم های اقتصادی وجود ندارد.

عبدی ادامه داد: اكنون ورزشگاه میانرود بیش از 70 درصد پیشرفت فیزیكی داشته است و روند ساخت آن مطلوب است.

وی همچنین افزود : سه هزار پروژه ورزشی مربوط به این شركت در سراسر كشور وجود دارد كه برای تكمیل آنها اعتباری بالغ بر 15 هزار میلیارد ریال نیاز است .

عبدی افزود: 29 پروژه ورزشی در طرح مهر ماندگار قرار گرفته است كه از این تعداد تاكنون شش طرح به بهره برداری رسیده است و 23 طرح باقی مانده هم پیشرفت فیزیكی خوبی داشته است و این امیدواری وجود دارد كه با تامین اعتبار در موعد مقرر به بهره برداری برسد.

وی اضافه كرد : سالن بخش بیضا از توابع شهرستان سپیدان فارس در فروردین ماه سال آینده به بهره داری می رسد.

بر اساس این گزارش ، 11 پروژه ورزشی نیمه تمام دراستان فارس وجود دارد كه ساخت آن مربوط به شركت توسعه و نگهداری وزارت ورزش و جوانان است كه یكی دو پروژه تقربیا تمام شده اما هنوز تحویل اداره كل ورزش و جوانان فارس نشده است .ك/3

7368/667