۱۶ آبان ۱۳۹۱، ۲۱:۳۹
کد خبر: 80403571
T T
۰ نفر
حماس همچنان پرچمدار مقاومت در فلسطين است

تهران - ' اسامه حمدان' مسئول روابط خارجي جنبش مقاومت اسلامي 'حماس' تاكيد كرد كه اين جنبش همچنان پرچمدار مقاومت در فلسطين است.

به گزارش ایرنا به نقل از مركز اطلاع رسانی فلسطین، اسامه حمدان افزود: موضع حماس در پایبندی به مقاومت، یك راهبرد است و مقاومت همواره چشم امید به ملت ها داشته است و این امید هرگز به یاس و نا امیدی تبدیل نخواهد شد.

اسامه حمدان تصریح كرد كه امروز ملت ها سعی در بدست گرفتن ابتكار عمل و رهایی از اهرم های فشار هستند لذا، باید از این ملت ها و رویكرد آنها برای كمك به مساله فلسطین و حمایت از راهكار مقاومت كه راهبرد ما برای احقاق حقوق فلسطینیان است، حمایت كنیم.

مسوول روابط خارجی حماس تصریح كرد: باید اطمینان داشته باشیم و بدانیم كه تردید درباره تضعیف مقاومت در سایه وقوع انقلاب های مردمی در منطقه بی مورد و بیهوده است.

وی همچنین اظهار داشت: حماس قصد تكرار سناریوی سازمان آزادی بخش فلسطین (ساف) در زمینه به رسمیت شناختن رژیم صهیونیستی و مذاكره با آن را ندارد و هرگز از مسیر مقاومت تا رسیدن به پیروزی دست بر نخواهد داشت.

حمدان در پاسخ به این سوال كه آیا این تلاش ها می تواند آشتی با جنبش فتح را به دنبال داشته باشد، گفت: موضوع گروه 'اسلو' از بحث جنبش فتح جداست و ما سعی خواهیم كرد تا تمام ملت فلسطین در یك صف واحد قرار گیرند و اجازه نخواهیم داد كه یك گروه فلسطینی در راستای اهداف و سیاست های رژیم صهیونیستی در ملت فلسطین تفرقه و دو دستگی ایجاد كند و این افراد هیچ جایگاهی در میان ملت فلسطین نخواهند داشت.

مترجمام**1502**1080** 3404