۲۳ آبان ۱۳۹۱، ۱۴:۰۶
کد خبر: 80413252
T T
۰ نفر
محفل انس با قرآن در دانشگاه پيام نور شادگان برگزار شد

آبادان- محفل انس با قرآن كريم با حضور قاريان استاني و دانشجويان علاقمند به علوم قرآني در دانشگاه پيام نور شادگان برگزار شد.

مسوول امور فرهنگی دانشگاه پیام نور شادگان روزسه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: در این محفل نورانی كه در سالن اجتماعات دانشگاه پیام نور شادگان برگزاراز آقایان ' سید فواد آلبوشوكه ' ، ' سید مصطفی مصباحی مقدم ' و ' محمود كنجكاو ' از قاریان برجسته استان خوزستان تجلیل شد.

'جمال سلمان پور 'هدف از برگزاری محفل انس با قرآن كریم از سوی كانون قرآن و عترت دانشگاه پیام نور شادگان را آشنایی هرچه بیشتر اقشار جامعه با مباحث و علوم قرآنی و نیز معرفی حافظان و قاریان استانی به عنوان الگوهای نسل جوان و نوجوان عنوان كرد.

وی با اشاره به اهمیت برگزاری محافل انس با قرآن در سطح دانشگاه ها تصریح كرد: مسوولان دانشگاه ها با برگزاری محافل انس با قرآن در محیط دانشگاه ها باید دانشجویان را هر چه بیشتر با علوم قرآنی آشنا كنند تا خواندن قرآن بین آنها نهادینه شود.

وی با تاكید بر معجزه آیات قرآنی در زندگی انسان ها خاطر نشان كرد: انسان های گمراه با قرایت قرآن متوجه وجود خداوند می شوند و بایستی در این زمینه توجه و سرمایه گذاری بیشتری داشته باشند.

7101/538