۲۵ آبان ۱۳۹۱، ۱۶:۲۰
کد خبر: 80416754
T T
۰ نفر
يك مقام ارشد سپاه اصفهان: رشد و بالندگي بسيج بي نظير است

اصفهان - مسوول نمايندگي ولي فقيه در سپاه صاحب الزمان (عج) استان اصفهان با اشاره به افزايش توان رزمي، بصيرتي و معرفتي نيروهاي بسيج، گفت: رشد و بالندگي اين نهاد بي نظير است.

حجت الاسلام و المسلمین 'حسین طیبی فر' روز پنجشنبه در حاشیه رزمایش 20هزار نفری بسیجیان اصفهان، افزود: در 25 آبان سال 61 بیش از 370 شهید بر دستان مردم این استان تشییع شد.

وی اظهاركرد: جمعی از بسیجیان شهادت طلب در قالب رزمایشی 20 هزار نفری آمادگی خود را برای جانفشانی از حریم ولایت اعلام كردند.

مسوول نمایندگی ولی فقیه در سپاه صاحب الزمان (عج) تصریح كرد: رشد كمی و كیفی در نیروهای این نها نشان از بالندگی روز افزون تفكر بسیجی در جامعه دارد.

وی گفت: بسیج از زمان تشكیل زیر فرمان فرمانده معظم كل قوا بوده و این روند همچنان ادامه دارد.

حجت الاسلام طیبی فر با بیان اینكه بسیج مردمی ترین نهاد كشور است، تاكید كرد: بسیجیان همواره گوش به فرمان امام خمینی (ره) و رهبر معظم انقلاب بوده و هستند.

مسوول نمایندگی ولی فقیه در سپاه صاحب الزمان (عج) استان اصفهان افزود: آمادگی نیروهای بسیجی موجب شده تا به صورت همیشگی در صحنه باشند و فعالیت هایی به موقع و از روی بصیرت داشته باشد.

وی تصریح كرد: هرچه زمان می گذرد نیاز كشور به بسیج بیشتر نمایان می شود و از همین رو لازم است كه انسجام و سازماندهی این نیروها به روز شود.

حجت الاسلام طیبی فر اظهاركرد: یكی از ویژگی های رزمایش های مختلف تقویت حفظ و انسجام نیروها و آمادگی در برابر تهدیدات احتمالی برون مرزی و درون مرزی است.

وی ادامه داد: بسیجی همیشه در میدان بوده و امروز نیز در عرصه های مختلف آمادگی حضور در میدان را دارد.

مسوول نمایندگی ولی فقیه در سپاه صاحب الزمان (عج) با بیان اینكه بسیج اكنون در بهترین شرایط سازمانی و فكری قرار دارد، افزود: روند حركتی بسیجیان نشان از حركتی رو به رشد دارد.

وی تاكید كرد: اگر بسیجی دیروز امام خمینی (ره)، انقلاب اسلامی و دفاع مقدس را دید، امروز نسل سوم و چهارم آن ، گوش به فرمان رهبر معظم انقلاب و آماده برای جانفشانی در پای آرمانهاست.

حجت الاسلام طیبی فر گفت: بصیرت و هوشیاری بسیجیان با تمسك به فرهنگ عاشورایی و ولایتمداری روز به روز در حال رشد و ترقی است.

ت/7134/1011