۲۵ آبان ۱۳۹۱، ۱۹:۰۸
کد خبر: 80416995
T T
۰ نفر
فرماندرا بوكان:با اجراي اقتصاد مقاومتي و صرفه جويي مي توان تحريمها را پشت سرگذاشت

بوكان، مهاباد - فرماندار بوكان گفت: با اجراي اقتصاد مقاومتي و صرفه جويي مي توان تحريم هاي اعمال شده توسط غرب عليه كشورمان را با موفقيت پشت سرگذاشت .

حسن عباسی در جلسه شورای اداری این شهرستان گفت: امروز اقتصاد مقاومتی تنها راه عبور از فشارهای اقتصادی، تهدید‌ها و تحریم‌های دشمنان است كه در این زمینه مدیریت بهینه منابع و صرفه جویی از جایگاه ویژه‌ای برخوردار است .

وی افزود: در حال حاضر ظرفیت‌های بسیاری در كشور وجود دارد كه باید از آنها نهایت بهره را برد تا بتوان در برابر فشارهای اقتصادی دشمنان ایستادگی كرد.

عباسی با اشاره به هفته بسیج گفت: این نیرو تقویت كننده وحدت، اقتدار و امنیت ملی است كه با بصیرت و معنویت توانسته است برای دستیابی به وحدت و دفاع از نظام هوشیارانه عمل كند .

وی اضافه كرد: فروتنی، ایثار و ازخودگذشتگی از ویژگیهای مهم بسیجیان بوده و اگر امروز بسیج نبود مشكلات فراوانی برای كشوربه وجود می آمد.

فرمانداربوكان در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به خدمات دولت در این شهرستان اظهار داشت: مكانیزه كردن بخش كشاورزی، اجرای گسترده آبیاری تحت فشار و اجرای طرح توسعه بیمارستانی تنها بخش كوچكی از خدمات دولت است كه دراین شهرستان اجرا شده است.

7510/584//583