۲۶ آبان ۱۳۹۱، ۱۳:۳۱
کد خبر: 80417474
T T
۰ نفر
صهيونيسم با حملات وحشيانه مي خواهد از بيداري اسلامي انتقام بگيرد

سمنان - نماينده ولي فقيه در استان و امام جمعه سمنان گفت: رژيم غاصب و جنايتكار صهيونيستي با حملات وحشيانه خود در غزه مي خواهد از بيداري اسلامي و امت اسلامي انتقام بگيرد.

حجت الاسلام والمسلیمن 'سیدمحمد شاهچراغی' در خطبه های نماز جمعه این هفته سمنان با محكوم كردن جنایات اخیر رژیم غاصب صهیونیستی در قتل شهادت از فرماندهان حماس و مردم بی پناه غزه افزود: صهیونیستها سختترین دشمنان اسلام هستند.

وی با بیان اینكه رژیم صهیونیستی باید خیال باطل سالهای قبل را از سرش بیرون كند گفت: صهیونیستها در گذشته در نبرد با چند كشور عربی از جمله مصر و اردن همه آنها را شكست داده بودند و بخشی از اراضی آنها را نیز اشغال كرده اما الان وضعیت فرق كرده است.

خطیب جمعه سمنان افزود: رژیم غاصب هم اینك در آن حال و هوا نباید باشد زیرا حزب الله و مقاومت چنان بلایی سر آنها آورده اند كه راه فرار خود را گم نمودند.

وی با اشاره به اینكه مقاومت مبارزه اش را با سنگ شروع كرد گفت: مقاومت و حزب الله اكنون با موشكهای زمین به هوا و زمین به زمین چنان بلایی سر صهیونیتها آوردند كه جایی برای پناه گرفتن ندارند.

او افزود: اشغالگران صهیونیست حمله را شروع كردند و آن كشتار را در غزه انجام دادند و خودشان درخواست آتش بس نمودند كه مقاومت قبول نكرد.

امام جمعه سمنان ادامه داد: موضع ما در قبال رژیم غاصب صهیونیستی همان فرمایش امام راحل است كه فرمود 'اسراییل باید از صفحه روزگار محو شود.'

وی همچنین به آغاز ماه محرم اشاره و بیان كرد: بزرگترین درس عاشورا اصلاح امت است و راهش انجام فریضه امر به معروف و نهی از منكر می باشد.

شاهچراغی با بیان اینكه اجرای این فریضه سه مرحله دارد كه دو مرحله آن بر همه لازم است و یك مرحله نیز برعهده مسوولان است افزود: مرحله اول این فریضه آن است كه با دلمان معروف را دوست داشته باشیم و از منكر بدمان بیاید ، در مرحله دوم با مهربانی تذكر لسانی داشته باشیم و مرحله سوم این فریضه مرحله اجرایی و برخورد است كه این مرحله برعهده كسانی می باشد كه در این زمینه مسوولیت دارند.

امام جمعه سمنان در ادامه با گرامیداشت هفته بسیج گفت: بسیج در خط ولایت است و در این خط به درستی حركت می كند.

همچنین نمازگزاران جمعه سمنان پس از اقامه نماز در محكومیت جنایات اخیر رژیم غاصب صهیونیستی از محل اقامه نماز تا چهار راه مازندران در این شهر راهپیمایی كردند.

نمازگزاران با سردادن شعارهای 'مرگ بر اسراییل، مرگ بر آمریكا' جنایات صهیونیستها در نوار غزه را محكوم كردند و حمایت خود را از مردم غزه اعلام داشتند.ك/2

608
۰ نفر