۲۶ آبان ۱۳۹۱، ۱۵:۵۹
کد خبر: 80417819
T T
۰ نفر
نمازگزاران آباداني با راهپيمايي جنايات اسراييل درغزه رامحكوم كردند

آبادان- نمازگزاران آباداني با انجام راهپيمايي جنايات رژيم اشتغالگر قدس در بمباران و حملات وحشيانه عليه مردم مسلمان بي دفاع و مظلوم غزه را محكوم كردند.

به گزارش خبرنگار ایرنا در این راهپیمایی كه پس از اقامه نمازجمعه در خیایان های اطراف مصلا انجام شد مردم انقلابی و موحد آبادان نفرت و انزجار خود را از حملات ددمنشانه ارتش رژیم اسراییل غاصب به نوار غزه ابراز داشتند و خواستار واكنش بین المللی در برابر این جنایات صهیونیستی در غزه شدند.

نمازگزاران آبادان با سردادن شعارهای'مرگ براسراییل'، 'مرگ برآمریكا' 'مرگ بر انگلیس' ،'سكوت هر مسلمان خیانت است به قرآن' و ' مرگ بر ضد ولایت فقیه' ، اسراییل و آمریكای جهانخوار و اربابان آنها و كشورهای اتحادیه ی اروپا را عامل اصلی جنایات جهان دانستند و خواستار توقف هرچه سریعتر حملات هوایی ارتش اسراییل غاصب علیه مردم مسلمان غزه شدند.

نمازگزاران آبادانی همچنین با در دست داشتن تمثال های حضرت امام (ره) و مقام معظم رهبری و پرچم سه رنگ جمهوری اسلامی و دسته نوشته هایی با مضمون آزادی فلسطین اشتغالی از دست اشغالگران قدس، از همكاری سران كشورهای عربی به ویژه آل سعود و آل خلیفه با رژیم صهیونیستی به عنوان خائنین به اسلام و مسلمانان ابراز انزجار كردند.

7103 /583