آمريكا و حكام مرتجع عرب  شريك جنايت رژيم صهيونيستي در به خاك و خون كشيدن مردم مظلوم فلسطين هستند

تهران- فراكسيون اصولگرايان رهروان ولايت مجلس شوراي اسلامي در بيانيه‌اي با جنايتكارانه خواندن حملات رژيم صهيونيستي به نوار غزه، آمريكا و برخي حكام مرتجع عرب را شريك جنايت اين رژيم در به خاك و خون كشيدن مردم مظلوم فلسطين خواند.

به گزارش ایرنا از اداره كل فرهنگی و روابط عمومی مجلس شورای اسلامی، این فراكسیون در بیانیه روز شنبه خود، حمله ددمنشانه رژیم سفاك صهیونیستی علیه ملت فلسطین در نوار غزه و به شهادت رساندن مردم بی‌گناه این منطقه را به شدت محكوم می‌كند.

در این بیانیه آمده است: اردوكشی ارتجاع عرب به همراه آمریكا، انگلیس، فرانسه و تركیه به سوریه و به راه انداختن جنگ داخلی در سرزمینی كه از خطوط مقدم جبهه مبارزه با رژیم صهیونیستی است، مقدمه‌ای برای آنچه كه امروز در غزه می‌گذرد و تهاجم گسترده رژیم صهیونیستی به نوار غزه بود.

این فراكسیون از سكوت جامعه جهانی و عربی در قبال جنایات رپیم صهیونیستی در غزه ابراز تاسف كرده و افزود: این سكوت معنا دار نشان می‌دهد كه ملت فلسطین، مورد هجوم توطئه‌ مشترك داخلی، عربی و جهانی قرار گرفته است.

در این بیانیه تاكید شده است: شیوخ مرتجع عرب با هدف فروپاشی جبهه ضد صهیونیستی اقدام به جدا كردن حماس از سوریه و به راه انداختن مسلمان كشی در این كشور كرده و اكنون نیز نظاره گر به خاك و خون كشیده شدن مردم بی دفاع غزه هستند.

دراین بیانیه می افزاید: در حالی كه اتحادیه عرب در طول مدتی كه از بحران سوریه می‌گذرد ده‌ ها نشست تشكیل داده ، اكنون در برابر كشتار مردم غزه توسط رژیم صهیونیستی هیچ‌گونه واكنشی از خود نشان نمی‌دهد.

فراكسیون اصولگرایان رهروان ولایت مجلس شورای اسلامی خاطرنشان كرد: این سكوت نشان می‌دهد كه اتحادیه عرب از اهداف خود كه دفاع از ملت فلسطین است دور شده و به ابزاری در خدمت برخی كشورهای وابسته عرب مانند عربستان و قطر تبدیل شده است.

دراین بیانیه آمده است: مردم مظلوم غزه، همانند ملت‌های بحرین، عربستان، یمن و... كه زیر ضربات جنایتكارانه حكام این كشورها به خاك و خون كشیده می‌شوند، نه تنها از سوی اتحادیه عرب و سایر مجامع عربی و اسلامی از جمله سازمان همكاری‌های اسلامی حمایت نمی‌شوند بلكه این مجامع به دلیل اینكه آلت دست سران ارتجاع عرب هستند، همواره درحال توجیه كردن جنایات آنها هستند و اهداف دراز مدت قدرت های سلطه‌گر غربی را تأمین می‌كنند.

فراكسیون اصولگرایان رهروان ولایت مجلس در این بیانیه افزود: حمله به غزه برای پنهان كردن انواع بحران های رژیم صهیونیستی، نقض غرض است و استیصال و ناتوانی در این جنگ در هر دو صورت- طولانی شدن یا توقف زودهنگام جنگ- لطمه بزرگی به قدرت رو به افول رژیم صهیونیستی خواهد بود. این بیانیه می افزاید: بی تردید اگر رژیم صهیونیستی به جنایت علیه ملت فلسطین در غزه ادامه دهد، با شكست جدیدی مشابه جنگ 33 روزه لبنان و 22 روزه غزه مواجه می‌شود.

در این بیانیه خاطرنشان شده است: بی گمان مقاومت مردم غزه در مقابل رژیم صهیونیستی تمامی معادلات را در منطقه بر هم خواهد زد و همه چیز به سود فلسطین و جریان كشورهای منطقه رقم خواهد خورد.

سیام (1)**1708**1478
۰ نفر