۲۸ آبان ۱۳۹۱، ۲۱:۲۳
کد خبر: 80421314
T T
۰ نفر

بازنشستگان دانشگاه علوم پزشكي گناباد تجليل شدند

۲۸ آبان ۱۳۹۱، ۲۱:۲۳
کد خبر: 80421314
بازنشستگان دانشگاه علوم پزشكي گناباد تجليل شدند

گناباد- بازنشستگان سال گذشته و امسال دانشگاه علوم پزشكي گناباد روز يكشنبه در مراسمي تجليل شدند.

به گزارش ایرنا در این مراسم كه در سالن شهید دكتر چمران دانشگاه علوم پزشكی گناباد برگزار شد سرپرست دانشگاه علوم پزشكی گناباد نیروی انسانی كارآمد را از اركان مهم هر سازمان دانست.

'علیرضا مسلم' افزود:یكی از مولفه های موفقیت هر سازمان، نیروهای كار توانمند و صادق هستند كه تلاش آنها باعث ارتقای سطح آن موسسه می شود و پیشرفتهای دانشگاه علوم پزشكی گناباد به ویژه در هفت سال گذشته مرهون زحمات و خدمات صادقانه همه پرسنل است.

در این آیین، مدیر خدمات پشتیبانی دانشگاه علوم پزشكی گناباد هم با اشاره به فرمایشی از حضرت رسول (ص) پیرامون احترام به بزرگان گفت: این گونه سخنان نشان دهنده جایگاه والا و ارزشمند پیشكسوتان از منظر دین مبین اسلام است.

'اسماعیل قهرمان نژاد' بر لزوم فراهم كردن شرایط و تسهیلات لازم زندگی برای سالمندان و بازنشستگان تأكید كرد و افزود: با توجه به تعداد بالای بازنشستگان و در راستای توجه و رسیدگی بیشتر به امور رفاهی آنان و با هدف استفاده از تجربیات ارزشمند پیشكسوتان، كانون بازنشستگان این دانشگاه به طور رسمی و مستقل از 27 آذر ماه 1389 فعالیت خود را آغاز كرده است و هم اكنون اعضای این كانون، 300 نفر هستند.

در این آیین از 36 نفر از پرسنلی كه طی سال گذشته و امسال به افتخار بازنشستگی نایل شدند، تجلیل شد.

1922/659