۲۹ آبان ۱۳۹۱، ۱۳:۳۱
کد خبر: 80422209
T T
۰ نفر
هفتمين نمايشگاه بين‌المللي صنعت در اصفهان برگزار مي شود

اصفهان-هفتمين نمايشگاه بين المللي صنعت، صنايع كارگاهي، ابزار، ماشين آلات و تجهيزات وابسته 15 آذر امسال در اصفهان برگزار مي شود.

به گزارش روز دوشنبه ایرنا به نقل از واحد رسانه شركت نمایشگاه های بین المللی استان اصفهان، تعداد مشاركت كنندگان هفتمین نمایشگاه بین المللی صنعت با افزایش 30 درصدی نسبت به سال قبل، هم اینك به 130 واحد رسیده است.

در این نمایشگاه از استان های اصفهان، تهران، آذربایجان شرقی و خراسان رضوی حضور خواهند داشت.

این نمایشگاه كه از نمایشگاه های برگزیده استان محسوب می شود، زیر گروه های اصلی مربوط به صنایع مادر از جمله ماشین ابزار، صنایع فلزی، ریخته گری، ماشین آلات و صنایع كارگاهی، ابزار آلات، تجهیزات و خدمات جوش و برش، تجهیزات انتقال قدرت، اتوماسیون صنعتی و ابزار دقیق و سایر خدمات فنی حضور دارند.

از دیگر مزیت های این نمایشگاه، حضور صنایع كوچك و كارگاهی مستقر در شهرك های صنعتی و نیز حضور بخش های مختلف تولید و مونتاژ قطعات مورد استفاده در بیشتر رشته های تولیدی است.

حمایت سازمان صنایع كوچك و شهرك های صنعتی ایران و به تبع آن سازمان صنعت، معدن و تجارت، شركت شهرك های صنعتی و اتاق بازرگانی و صنایع و معادن اصفهان از دیگر ویژگی های این نمایشگاه است.

حضور ارایه دهندگان ماشین آلات، تجهیزات وابسته و ابزار آلات از كشورهای تركیه و هند و همچنین تجار و بازرگانان مورد تأیید مراجع تخصصی به نحوی است كه پیش بینی می شود فضای رقابتی قدرتمندی را در این نمایشگاه شاهد باشیم كه این امر به ویژه برای تولیدكنندگان داخلی مزیتی بزرگ محسوب شده و بهره وری آن ها از نمایشگاه را افزایش می دهد.

برای این نمایشگاه هشت هزار و 500 مترمربع فضای نمایشگاهی در نظر گرفته شده كه سه هزار و 500 مترمربع آن فضای مفید محسوب می شود.

این نمایشگاه از 15 تا 18 آذر در محل برگزاری نمایشگاه های بین المللی اصفهان واقع در پل شهرستان دایر خواهد بود.

د/7143/1042