۳۰ آبان ۱۳۹۱، ۹:۱۹
کد خبر: 80423211
T T
۰ نفر

دانشجويان طلايه داران علم، ادب و معرفتند

۳۰ آبان ۱۳۹۱، ۹:۱۹
کد خبر: 80423211
دانشجويان طلايه داران علم، ادب و معرفتند

آبدانان- مسوول اداره تبليغات اسلامي آبدانان گفت: دانشجويان و دانشگاهيان، طلايه داران علم و دانش و معرفت در جامعه هستند.

به گزارش ایرنا، حجه الاسلام 'منوچهر رییسی' روز سه شنبه در جمع اساتید و دانشجویان دانشگاه پیام نور این شهرستان بیان كرد: تاریخ مبارزات ملت ایران سرشار از عشق، ارادت، حماسه و فداكاری قشر فرهیخته دانشگاهی است.

وی به نقش دانشجویان و دانشگاهیان در شكل گیری و پیروزی انقلاب اسلامی اشاره و افزود: مجاهدت علمی و روح دشمن ستیزی دانشگاهیان، در به ثمر رسیدن نهضت بزرگ امام خمینی(ره) بر تارك تاریخ این آب و خاك می درخشد.

مسوول تبلیغات اسلامی آبدانان انقلاب اسلامی را نوری از انوار فروزان حماسه خونین كربلا دانست و تاكید كرد: قیام حضرت امام حسین (ع) آموزه ای ماندگار است كه چنانچه بدرستی در جامعه تبیین و تشریح شود، تمام معادلات مجهول عالم را به نفع بشریت اصلاح خواهد كرد.

رییسی موقعیت نظام اسلامی را بسیار حساس و قابل تامل ارزیابی و ادامه داد: تشدید تحریم های اقتصادی و وارد كردن فشار مضاعف بر ملت ایران، آخرین حربه ای است كه استكبار جهانی برای ناكام گذاشتن اهداف بلند انقلاب استفاده كرده كه ،به همراحی آحاد ملت و تدابیر مسوولان با شكست مواجه خواهد شد.

وی اضافه كرد: روشنگری در عرصه های سیاسی و فرهنگی، بیان موقعیت ممتاز جمهوری اسلامی برای مردم، پاسداری از دست آوردهای نهضت امام خمینی (ره) و مبارزه علمی و پژوهشی با هجمه های نرم دشمنان مهم ترین رسالت امروز دانشگاهیان است. ك/2

7174/540