شكوفايي بسيج يادگار ارزشمند امام راحل ضامن تداوم انقلاب اسلامي است

رشت - شوراي هماهنگي تبليغات اسلامي گيلان با انتشار بيانيه اي به مناسبت سالروز تاسيس بسيج مستضعفين آورده است : بسيج وديعه اي الهي و يادگار ارزشمند بنيانگذار جمهوري اسلامي حضرت امام خميني (ره ) است كه رشد و شكوفايي آن ضامن تداوم عزتمند انقلاب اسلامي است .

در این بیانیه كه نسخه ای از آن روز سه شنبه در اختیار خبرگزاری ایرنا قرار گرفت ، آمده است : بسیج نیرویی مردمی است كه در سایه آموزه های اصیل اسلامی و به منظور حراست از انقلاب اسلامی تشكیل شده است .

در ادامه این بیانیه آمده است : بسیج در طول حیات پر بركت خود تاكنون منشاء خیرات و بركات فراوانی بوده است ، حماسه پرشور و شعور اقشار مختلف بسیج در هشت سال دفاع مقدس فصل درخشانی از عظمت ، خودباوری ، ایمان و توكل به قدرت لایزال الهی را به جهانیان نشان داد .

در بخش دیگر این بیانیه آمده است : الگوی ماندگار بسیج و عطر خوش فرهنگ بسیجی زمینه ساز اقتدار ملت ، استقلال و تكیه بر خویشتن برای رهایی كشور از وابستگی به بیگانگان است .

در این بیانیه آمده است : امروز بسیجیان ثابت كرده اند كه در عرصه های علمی می توانند كام مردم را با پیروزی شیرین كنند ، فتح الفتوح ارزشمند مخترعان و دانشمندان كشورمان در حوزه های مختلف دانش بینان و نانو فناوری ، روز آمدی این نیروی ولایی را نشان می دهد.

پنجم آذر سالروز تشكیل بیسیج مستضعفین به دستور امام راحل است . ك/1

605/604