۹ آذر ۱۳۹۱، ۹:۴۷
کد خبر: 80434071
T T
۰ نفر

مغازه پوشاك در سمنان طعمه حريق شد

۹ آذر ۱۳۹۱، ۹:۴۷
کد خبر: 80434071
مغازه پوشاك در سمنان طعمه حريق شد

سمنان - روابط عمومي سازمان آتش نشاني سمنان از وقوع حريق در يك مغازه پوشاك در اين شهر و اطفاي آن خبر داد.

گزارش روز پنجشنبه این روابط عمومی به ایرنا جاكی است در تماس شهروندان با سامانه 125 آتش نشانی اعلام شد كه در سمنان خیابان امام خمینی ( ره ) یك باب مغازه طعمه حریق شده است.

آتشیار دوم 'مجتبی قاسمی علایی' سرپرست ایستگاه شماره دو در خصوص این حادثه گفت: آتش نشانان با دو دستگاه خودروی اطفاء حریق به محل وقوع حادثه اعزام شدند و بلافاصله با ایمن سازی محل و ایجاد حریم ایمنی با استفاده از دستگاه های تنفسی و تجهیزات ویژه اطفاء حریق، با باز كردن درب مغازه وارد آن شده و با خاموش ساختن آتش و تخلیه دود ماموریت را به پایان رساندند.

وی اظهار داشت: بر اثر این حادثه خسارت زیادی به اجناس مغازه وارد شد و علت وقوع حادثه توسط كارشناسان سازمان در دست بررسی است.

قاسمی علایی افزود: با توجه به اینكه حادثه در ساعت 10/23 دقیقه رخ داده بود و درب مغازه بسته و صاحب آن در مغازه حضور نداشت، آتش نشانان برای جلوگیری از گسترش آتش سوزی به سرعت با هماهنگی نیروی انتظامی برای حضور در محل، وارد مغازه شدند و بعد از اطفای حریق متوجه مبلغ قابل توجهی وجه نقد در داخل مغازه می شوند كه آتش نشانان با رسیدن صاحب مغازه آن را تحویل وی دادند.

سرپرست ایستگاه دو گفت: با توجه به فرا رسیدن فصل سرما و استفاده از وسایل گرمازا در داخل ساختمان ها، به شهروندان توصیه كرد در زمان خروج از منزل یا محل كار، از خاموش بودن وسایل گرمازا اطمینان حاصل نمایند تا از بروز حوادث غیر قابل جبران پیشگیری كنند و در هنگام بروز حوادث با شماره 125 آتش نشانی تماس بگیرید.ك/1

599/608