۹ آذر ۱۳۹۱، ۱۲:۵۸
کد خبر: 80434403
T T
۰ نفر
رفع مشكلات مردم از دغدغه هاي اصلي دولتمردان است

ساري - مديرعامل شركت آب و فاضلاب شهري مازندران ، رفع مشكلات و ارايه خدمات مطلوب به مردم را ازجمله دغدغه هاي اصلي دولتمردان دانست و گفت: براي تحقق اين مهم ازهيچ تلاش و كوششي دريغ نمي شود.

'محمدتقی حسین زاده' روز پنجشنبه در دیدار با شهردار ساری ، تامین آب آشامیدنی سالم و بهداشتی را ازجمله اولویت های مهم شركت آب و فاضلاب شهری مازندران ذكركرد و افزود: آب آشامیدنی با كیفیت ، در تامین و ارتقای سلامت جامعه نقش اساسی دارد.

وی ابراز امیدواری كرد تا با همكاری شهرداری ، طرح های آب و فاضلاب با هدف خدمت رسانی به مردم با سرعت بیشتری عملیاتی شود تا در زمان مقرر به بهره برداری برسد.

مدیرعامل شركت آبفای مازندران بر لزوم ایجاد تعامل و همكاری بیشتر بین دستگاههای اجرایی ازجمله شهرداری برای شتاب بخشی در روند اجرای طرح های آب و فاضلاب استان تاكید كرد.

وی اظهارداشت: شهرداری و شركت آب و فاضلاب ،خدمت رسانی بی منت به مردم را از سرلوحه فعالیت خود قرار داده اند.

مدیرعامل شركت آب و فاضلاب مازندران گفت: امیدواریم با استفاده از نظرات، پیشنهادات و راهكارهای سازنده نیروهای توانمند این شركت و شهرداری ساری بتوانیم برای رفع مشكلات اساسی مردم گام برداریم.

شهردار ساری نیز در ادامه این نشست در سخنان بر لزوم نظارت برنحوه فعالیت پیمانكاران در بخش های مختلف تاكید كرد و گفت: همسو با نهضت آسفالت سازی ، حدود 180 هزار متر آسفالت جدید در شهر ساری انجام شد و تلاش می شود تا پایان سالجاری آسفالت خیابان ها و معابر شهری ساری به اتمام برسد.

'مهدی عبوری' با بیان اینكه شهرداری و دستگاههای حفار برای ارایه خدمات به مردم مكمل یكدیگر هستند ، افزود: اگر هماهنگی بین دستگاهها بیشتر باشد به طور قطع و یقین خدمات مطلوبی به مردم ارائه خواهد شد.

وی تعامل دستگاه های اجرایی استان را یكی از مهمترین راهكار برای رفع مشكلات فعلی دانست و گفت: اجرای طرح های آب و فاضلاب گامی موثر در راستای زیبا سازی سیمای شهری است.ك/3

2501/503