طرح ارتقاي اورژانس بيمارستان شهيد قلي پور بوكان با حضور استاندار آذربايجان  غربي به بهره برداري رسيد

بوكان، مهاباد - با حضور استاندار آذربايجان غربي طرح ارتقاي سطح اورژانس بيمارستان شهيد قلي پور شهرستان بوكان روز پنجشنبه مورد بهره برداري قرار گرفت .

در آیین افتتاح این طرح، رییس دانشگاه علوم پزشكی آذربایجان غربی، فرماندار ، امام جمعه و تنی چند از مسوولان و اقشار مختلف مردم بوكان حضور داشتند .

با ارتقای بخش اورژانس این بیمارستان زیربنای آن از 400 متر مربع به 820 متر مربع افزایش یافته و علاوه بر افزایش شمار تخت های این بخش به 12 تخت اتاق عمل های سرپایی و اتاق استیشن پرستاری نیز در آن ایجاد شد .

برای اجرای این طرح در مجموع سه میلیارد و 150 میلیون ریال اعتبار هزینه شده است .

با ارتقای سطح اورژانس بیمارستان شهید قلی پور این شهرستان این بیمارستان حتی در مواقع بحرانی نیز قادر به جوابگویی و مداوای بیماران خواهد بود .

استاندار آذربایجان غربی همچنین از طرح توسعه بیمارستان شهید قلی پور ، احداث ساختمان دیالیز و دانشكده سلامت این شهرستان نیز بازدید كرد .

بیمارستان شهید قلی پور بوكان دارای 100 تخت بیمارسانی می باشد كه با توسعه آن شمار تخت های این مركز درمانی به 240 تخت افزایش خواهد یافت .

استاندار آذربایجان غربی در سفر به شهرستان بوكان علاوه بر دیدار با مردم از چندین طرح عمرانی بازدید و در جلسه شورای اداری این شهرستان نیز شركت خواهد كرد .

7510/584/583