۲۱ آذر ۱۳۹۱، ۱۷:۵۳
کد خبر: 80451884
T T
۰ نفر
سردار رادان: اهداف رزمايش محرم 91 در جنوب و شرق كرمان محقق شد

جيرفت_ كرمان_ جانشين فرمانده انتظامي جمهوري اسلامي ايران گفت: با بررسي ها و ارزيابي هاي صورت گرفته به اهداف مد نظر در رزمايش محرم 91 در جنوب و شرق استان كرمان دست يافتيم.

به گزارش ایرنا، سردار 'احمدرضا رادان' شامگاه سه شنبه در حاشیه اختتامیه رزمایش محرم 91 در جمع خبرنگارن جنوب كرمان افزود: سلسه رزمایش هایی كه در جنوب و شرق كرمان طرح ریزی شده بود، طبق برنامه انجام شد.

وی بیان داشت: عملیات افزایش احساس امنیت، برخورد با سارقین فراری، جمع آوری سلاح، دستگیری اتباع بیگانه و سایر دستاوردهایی كه در این رزمایش مد نظر بود، محقق شد.

وی ادامه داد: به این نتیجه رسیدیم كه این عملیات و رزمایش ها باید در منطقه انجام شود.

سردار رادان، افزود: در نخستین رزمایش حجم كشفیات و دستگیری ها به مراتب بالاتر از این رزمایش بود و این كاهش نشان می دهد كه امنیت به منطقه برگشته و احساس امنیت مردم هم بالاتر رفته است.

وی با بیان این مطلب كه مردم جنوب، مردمی ولایت مدار و عاشق نظام هستند، خاطرنشان كرد: سران طوایف باید نقش خود را در ایجاد امنیت بیش از گذشته ایفا كنند.

سردار رادان، تصریح كرد: سران طوایف باید اجازه ندهند كه تعداد انگشت شماری كه مخل امنیت هستند، طایفه آنها را زیر سوال ببرند.

وی گفت: نیروهای انتظامی ماموریت پیدا كردند تا با حساسیت هر چه بیشتر و با اجرای رزمایش های متعدد احساس امنیت مردم را بالا ببرد.

رزمایش انتظامی عملیاتی محرم 91 با رمز ˈیا حسین(ع)ˈ از بامداد روز شنبه هفته جاری در مناطق جنوبی و شرقی استان كرمان آغاز شده است. ك/2

7444/2624