بيش از 22 هزار نفر امسال از تامين اجتماعي خدمات مشاوره اي دريافت كردند

كرمانشاه - مديركل تامين اجتماعي استان كرمانشاه، از ارائه خدمات مشاوره اي به 22 هزار و 500 نفر از خانوارهاي تحت پوشش در نيمه اول سال جاري خبر داد.

'حمید رضا پاكدامن' روز چهارشنبه به ایرنا افزود: در این مدت گروه بیمه شدگان، بازنشستگان و مستمری بگیران با 19 هزار و بخش كارفرمایان با سه هزار و 500 مراجعه كننده به ترتیب بیشترین و كمترین دریافت كنندگان مشاوره بوده اند.

وی گفت: در نیمه اول سالجاری در حوزه بیمه شدگان مراجعه كنندگان در بخش بیمه شدگان با تعداد 9 هزار و 400 مورد بیشترین درخواست مشاوره را داشتند و در بخش مستمری ها 9 هزار و 600 نفر و در خصوص نحوه بازنشستگی، بازنشستگی جانبازان، معلولین و برقراری مستمری راهنمایی شدند.

پاكدامن گفت: در مدت یاد شده در بخش اقتصادی و برنامه ریزی شده 40 نفر با مراجعه به واحد مشاوره در خصوص وام ضروری مستمری بگیران و بیمه شدگان، وام خرید مسكن و ازدواج اطلاعات كسب كردند.

مدیركل تامین اجتماعی كرمانشاه گفت: روزهای دوشنبه هر هفته ملاقات عمومی مدیركل استان است كه در 23 روز ملاقات در نیمه اول سال جاری، 430 نفر به این اداره كل مراجعه كرده اند.

پاكدامن در پایان افزود: هم اكنون در سایر شعب تحت پوشش، روسای شعب امور مربوط به مشاوره به بیمه شدگان را انجام می دهند و در آینده نزدیك نیز صندوق های طرح تكریم ارباب رجوع، پیشنهادات و انتقادات برای جمع آوری نظرات و دیدگاه های مراجعین به تامین اجتماعی در اختیار شعب و شهرستان ها برای نصب قرار می گیرد.

567