۲۷ آذر ۱۳۹۱، ۱۵:۱۳
کد خبر: 80460340
T T
۰ نفر

زن زورگير سارق در ساري شناسائي و دستگير شد

۲۷ آذر ۱۳۹۱، ۱۵:۱۳
کد خبر: 80460340
زن زورگير سارق در ساري شناسائي و دستگير شد

ساري - معاون اجتماعي فرماندهي انتظامي مازندران از شناسائي و دستگيري يك نفر زن زورگير در ساري خبر داد و گفت: زن زورگير سارق حين ارتكاب جرم توسط ماموران انتظامي اين شهرستان در هفته جاري دستگير شد.

به گزارش روز دوشنبه پایگاه اطلاع رسانی فرماندهی انتظامی مازندران سرهنگ 'هادی زارعی' افزود: راننده یك دستگاه خودرو مسافر بر شخصی عصر روز گذشته با مراجعه به ماموران انتظامی كلانتری 13 ساری مبنی بر زورگیری از وی از سوی زنی ناشناس بلافاصله وارد عمل شده و اقدامات اولیه پلیسی را آغاز كردند.

وی اظهارداشت: این فرد در اظهارات خود به پلیس عنوان داشت زنی ناشناس در پوشش مسافر،سوار خودروی پرایدش شده و پس از طی مسافتی با تهدید چاقو و انداختن شال به دورگردنش قصد زورگیری و سرقت داشته كه با مشاهده ماموران متواری شد.

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی مازندران بیان داشت: ماموران با دریافت مشخصات این زن در كمتر از چند دقیقه رد این زن 33 ساله را در حوالی محل وقوع جرم شناسایی و در اقدامی غافلگیرانه دستگیر كردند.

وی اضافه كرد: متهم در تحقیقات وبازجویی های فنی پلیس به بزه انتسابی اعتراف و پس از تشكیل پرونده برای سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضایی مركز استان شد.ك/1

609/503