۲۹ آذر ۱۳۹۱، ۸:۴۲
کد خبر: 80462713
T T
۰ نفر
رضايي:استفاده ازجوانان درجام جهاني شايد هزينه داشته باشد

تهران - مربي تيم ملي كشتي آزاد گفت:بهره گيري ازچهره هاي جوان در رقابتهاي جام جهاني ممكن است هزينه هاي فني نيز داشته باشد كه بايد به منظور رشد پشتوانه تيم ملي، پذيراي اين موضوع نيز باشيم.

علیرضا رضایی در گفت و گو با ایرنا در مورد دعوت نشدن كشتی گیران المپیكی به اردوی این تیم برای جام جهانی گفت: المپیكی ها دراردوهای مقدماتی پس از المپیك حضور داشته و همه آنها برنامه های خود را با كادر فنی بررسی و هماهنگ كرده‌اند و در صورت داشتن انگیزه می توانند برای حضور درجام جهانی اعلام آمادگی كنند تا در صورت رسیدن به شرایط فنی، جسمی و روانی مناسب در این مسابقات شركت كنند.

دارنده مدال نقره سنگین وزن المپیك ادامه داد:در این راستا كمیل قاسمی دارنده مدال برنز سنگین وزن المپیك لندن اعلام آمادگی خود برای حضور در اردوهای جام جهانی به كادر فنی اعلام كرده است.

وی ادامه داد: تلاش می كنیم با نفرات جوان و آزادكاران دوم و سوم اوزان مختلف و نیز كشتی گیران المپیكی كه تمایل و انگیزه حضور در تیم ملی را دارند، حضور مناسبی در جام جهانی داشته باشیم .

دارنده مدال برنز جهان تصریح كرد: عملكرد كشتی گیران در جام علی اف به همراه جام یارگین روسیه و همچنین شرایط جسمی، روانی و فنی كشتی گیران دعوت شده به اردو، مهمترین مبنای ارزیابی وضعیت كشتی گیران مذكور و انتخاب آن ها برای جام جهانی خواهد بود وما براین اساس حداكثر 10روزمانده به آغاز این مسابقات اسامی آزادكاران حاضر در این رقابتها را اعلام می كنیم.

وی در پایان خاطرنشان كرد: نفرات انتخاب شده برای جام جهانی تهران در صورتی كه با بررسی كادرفنی عملكرد مناسبی دراین رقابت ها داشته باشند بدون حضور در مسابقات قهرمانی كشور می توانند به صورت مستقیم در مرحله نهایی انتخابی تیم ملی شركت كنند زیرا منطقی نیست در فاصله كمتر از 20روز هم در مسابقات جام جهانی و هم در مسابقه قهرمانی كشور به طور فشرده شركت كنند.

ورزشی**1590
۰ نفر