۲۹ آذر ۱۳۹۱، ۱۶:۵۰
کد خبر: 80463871
T T
۰ نفر
پيكر پاك دو شهيد گمنام در گناباد تشييع و تدفين شد

گناباد- پيكر پاك دو شهيد گمنام دفاع مقدس روز چهارشنبه در شهرستان گناباد تشييع و در دانشگاه آزاد اسلامي اين شهر به خاك سپرده شد.

به گزارش خبرگزاری جمهوری اسلامی در آیینی كه به همین مناسبت صبح امروز برگزار شد، پیكر پاك این دو شهید از میدان آزادگان شهر گناباد بر روی دوش مردم و مسوولان این شهر تا دانشگاه آزاد اسلامی گناباد تشییع شد.

مردم و مسوولان شهرستان گناباد در مسیر تشییع این شهدا با سر دادن شعارهای'این گل پرپر از كجا آمده، از سفر كرب و بلا آمده'،'حسین، حسین شعار ماست، شهادت افتخار ماست'، 'شهیدان زنده اند الله اكبر، به حق پیوسته اند الله اكبر'، آنها را بدرقه كردند.

رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان گناباد در حاشیه برگزاری این آیین در گفت و گو با ایرنا، اظهار داشت:این دو شهید عزیز كه یكی به هنگام شهادت 16 ساله و دیگری 20 ساله بودند هر دو در عملیات خیبر و در جزیره مجنون در سال 1362 به درجه رفیع شهادت نائل آمده اند.

'جواد حامدزاده' افزود:با دفن این دو شهید عزیز، شمار شهدای گمنام مدفون در شهرستان گناباد به هفت شهید می رسد كه پنج شهید سالهای پیش در گناباد دفن شده اند و هم اكنون مزارشان در جوار آرامگاه مرحوم بهلول گنابادی زیارتگاه عاشقان و دلسوختگان است و دو شهید دیگر نیز امروز در كنار مسجد دانشگاه آزاد اسلامی گناباد به خاك سپرده شدند.

آیین رسمی و نظامی استقبال از این دو شهید گرانقدر نیز دیروز در محل آرامگاه مرحوم بهلول و پنج شهید گمنام دیگر دفاع مقدس در گناباد برگزار شد.

1922/659