مسوولان استاني اجراي طرح گازرساني به بخش كجور را جدي پيگيري كنند

نوشهر - نماينده مردم نوشهر و چالوس در مجلس شوراي اسلامي گفت : لازم است مسوولان محلي و استاني اجراي طرح گازرساني به بخش ' كجور ' را به صورت جدي پيگيري كنند.

كجور از بخش های ییلاقی و كوهستانی شهرستان نوشهر است.

' قاسم احمدی ' روز یكشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود : با رایزنی ها و مكاتبات صورت گرفته با مسوولان ذیربط ، این طرح مورد موافقت وزارت نفت قرار گرفته و اكنون همه باید پیگیر اجرای آن باشند.

وی گازرسانی به بخش كجور را از خواسته ها و مطالبات بحق روستائیان این بخش دانست و گفت : در نشستی كه بتازگی با حضور مدیرعامل شركت گاز مازندران ، فرماندار و سایر مسوولان نهادهای مرتبط در اداره گاز ناحیه نوشهر و چالوس برگزار شد ، نتایج حاصل از انجام كار مطالعاتی كارشناسان در باره اجرای این طرح مورد بررسی قرار گرفت.

نماینده مردم نوشهر و چالوس در مجلس با اشاره به این كه كار مطالعاتی اجرای این طرح از بیش از یك سال پیش آغاز شد ، افزود : بر اساس اعلام كارشناسان ، طرح گازرسانی به بخش كجور از سه نقطه یعنی از منطقه ' پی كلا ' ، ' ملاكلا ' و ' نجارده ' آغاز می شود و سه مسیر حدود 28 ، 32 و 38 كیلومتری را شامل می شود.

وی ، یكی از راه های جلوگیری از مهاجرت بی رویه و رمرز ماندگاری روستاییان در بخش ییلاقی و كوهستانی كجور را اجرای طرح گازرسانی دانست و خواستار همكاری همه جانبه مسوولان نهادهای مرتبط شد.

بخش كجور با زیر پوشش داشتن 68 روستا ، دستكم 19 هزار نفر جمعیت دارد.

بر اساس آمار منابع رسمی ، اداره گاز ناحیه نوشهر و چالوس هم اكنون به بیش از یكصد هزار مشترك خدمات ارائه می دهد.ك/3

624/1654