۷ دی ۱۳۹۱، ۲۱:۳۹
کد خبر: 80475521
T T
۰ نفر
پيشنهاد حقوق سالانه 30 ميليون يورويي روسيه به ليونل مسي

مادريد - منابع اسپانيايي گزارش دادند: 'ليونل مسي' ستاره آرژانتيني تيم بارسلونا پيشنهاد يك باشگاه روسي را براي دريافت حقوق خالص سالانه به ميزان 30 ميليون يورو (حدود 120 ميليارد تومان) رد كرده است.

به گزارش ایرنا، روزنامه ورزشی 'موندو دپورتیوو' چاپ بارسلونا روز پنجشنبه با اعلام این خبر نوشت: پیشنهاد این باشگاه روسی كه نامش فاش نشده اما به نظر می رسد تیم فوتبال 'آنژی ' باشد، در جریان مذاكرات باشگاه فوتبال بارسلونا و 'خورخه مسی'‌ پدر و نماینده 'لیونل مسی'‌ برای تمدید قرار داد وی تا سال 2018 فاش شد.

مسی كه از 12 سال پیش در بارسلونا بازی می كند، بتازگی با تمدید قرارداد خود با مبلغ سالانه 16 میلیون یورو تا سال 2018 با این تیم به توافق رسیده است.

مبلغ كنونی قرارداد او 10 میلیون یورو است كه با احتساب تبلیغات و جوایز، درآمد سالانه به 7/12 میلیون یورو می رسد. او از این نظر، نهمین بازیكن پردرآمد فوتبال در جهان است.

به نوشته 'موندو دپورتیوو'، تیم روس قصد داشت قراردادی سه ساله با مسی‌ امضا كند و علاوه بر درآمد او از ناحیه تبلیغات و جوایز، هر سال به او 30 میلیون یورو حقوق خالص بدهد.

تیم روس همچنین حاضر بود مبلغ 250 میلیون یورویی كه بارسلونا برای جذب مسی‌ تعیین كرده بود را پرداخت كند زیرا قرارداد كنونی مسی‌ تا سال 2016 بود و هر تیمی كه خواهان جذب وی باشد باید این مبلغ را پرداخت كند .

بر اساس این گزارش، باشگاه بارسلونا از پیشنهاد مذكور باخبر بود اما لیونل مسی و پدرش، در مذاكرات با این تیم پیشنهاد تیم روس را به بحث نگذاشتند.

به نوشته موندو دپورتیوو، لیونل مسی‌ به چند دلیل پیشنهاد باشگاه روسیه را نپذیرفت. نخست آنكه، او مایل است عنوان‌های بزرگ دیگری را نیز با بارسلونا به دست آورد و بهترین یاران او بازیكنانی همچون ژاوی ، اینیستا ، بوسكتس، پویول ، پیكه ، پدرو ، وییا ، سسك و والدس هستند كه همه آنها قهرمان جهان و اروپا بوده و در بارسلونا همه عنوان‌های قهرمانی را با هم به دست آورده اند .

از سو‌ی‌ دیگر، بارسلونا دارای بهترین محیط از نظر فوتبال در تاریخ است و این امر به مسی‌ انگیزه بیشتری می‌‌دهد. علاوه بر آن، باشگاه بارسلونا سطح ورزشی و ثبات مدیریتی بالایی دارد.

در كنار همه اینها، مسی‌ به تازگی پدر شده است و می خواهد فرزندش در بارسلونا بزرگ شود.

اما در حالی كه هدف مسی آن است كه در بازیهای بسیاری پیروز شود، جام‌های بسیاری را بالای سر ببرد و بهترین فوتبالیست جهان باقی بماند، برای او، لیگ فوتبال روسیه از سطح بالایی برخوردار نیست، سرمای آنجا كشنده است، زبان روسی را نمی داند و علاوه بر همه اینها، تنهایی و غربت در روسیه می تواند مشكلات دیگری را برای مسی ایجاد كند.

این ستاره آرژانتینی كه تابعیت اسپانیایی هم دارد، با 25 سال سن و 169 سانتیمتر قد، در حال حاضر بهترین بازیكن فوتبال جهان به شمار می رود و تاكنون جوایزی ارزنده ورزشی از جمله سه توپ طلا را با بارسلونا بدست آورده است.

اروپام **1234**1551**