۱۰ دی ۱۳۹۱، ۱۵:۴۳
کد خبر: 80479380
T T
۰ نفر
سيره پيامبر اعظم (ص) دايرة المعارفي غني براي تمام بشريت است

اسدآباد- معاون فرماندار اسدآباد گفت : سيره پيامبر اعظم (ص) دايرة المعارفي غني براي تمام بشريت است و تاسي از اين سيره نبوي (ص) در جامه بايد لمس شود.

به گزارش ایرنا' حمزه عبدكوند'روز یكشنبه در ستاد بزرگداشت پیامبر اعظم (ص) ، حضرت محمد (ص) را الگویی به تمام معنا برای حال و آینده بشریت دانست و افزود : پیامبر(ص)‌ قطب عالم امكان، اشرف مخلوقات، محور و الگوی همه خوبی‌هاست و آیه « لقد كان لكم فی رسول الله اسوة ‌حسنه» مؤید این است كه اگر به دنبال كسب خوبی‌ها هستید به پیامبر رجوع كنید.

وی تقارن 28 صفر با روز جمعه سال جاری را فرصتی ارزشمند بر شمرد و گفت: فرهنگ و ارشاد اسلامی به عنوان دبیر اجرایی ستاد گرامیداشت پیامبر اعظم (ص) باید در برگزاری هرچه باشكوهتر این مراسم تلاش كند.



معاون فرماندار اسدآباد تصریح كرد : محور قرار دادن سخنان، رسائل و سیره نبوی (ص) و ترویج فرهنگ دینی در جامعه ، معرفی سیره نبوی به جوانان و نوجوانان و نیز حمایت از پژوهشها و تحقیقات دانشگاهی با محوریت معرفی سیره نبوی (ص) از جمله سیاستهای ستاد بزرگداشت سال پیامبر اعظم (ص) می باشد.

وی قرائت زیارتنامه حضرت رسول در ادارات و قبل از خطبه های نماز جمعه و تبلیغات محیطی و فضا سازی مناسب سطح شهر را از برنامه های پیش بینی شده در روز 28 صفر اعلام كرد .

7521/575