۱۳ دی ۱۳۹۱، ۹:۵۰
کد خبر: 80483289
T T
۰ نفر
پروازهاي فرودگاه يزد به  مقصد تهران افزايش مي يابد

يزد- مديركل فرودگاه هاي استان يزد گفت: از هفته آينده دو پرواز به مقصد تهران در فرودگاه يزد داير مي‌شود.

سعدالله وطن خواه روز چهارشنبه در جمع خبرنگاران افزود: فرودگاه های استان یزد متشكل از دو فرودگاه شهید آیت الله صدوقی و طبس است.

وی با اشاره به پروازهای داخلی و خارجی در فرودگاه شهید صدوقی یزد گفت: در حال حاضر پرواز به كشورهای عربستان و عراق در این فرودگاه انجام می شود.

وی افزود: پروازهای داخلی نیز در طول هفته از فرودگاه شهید صدوقی یزد به مقصد تهران، مشهد و بندرعباس دایر است و پروازهای كیش از هفته آینده از سر گرفته می‌ شود.

مدیركل فرودگاه‌های استان یزد در ادامه گفت: در طول یكسال گذشته چهار هزار و 500 پرواز در فرودگاه شهید صدوقی یزد انجام شده است كه در این پروازها 431 هزار و 500 مسافر جابجا شده اند.

وطن خواه اظهار كرد: بهسازی ترمینال قدیم، توسعه پاركینگ خودرو به مساحت 12 هزار مترمربع، ساخت ساختمان فرستنده رادیویی و ایجاد فضا برای استقبال كنندگان سفرهای زیارتی از جمله اقدامات انجام شده در فرودگاه یزد است.

مدیركل فرودگاه‌های استان یزد در ادامه به وضعیت فرودگاه طبس اشاره كرد و گفت: در این فرودگاه هم‌ اكنون هفته‌ ای دو پرواز در مسیر طبس ، تهران انجام می‌شود كه امیدواریم خط پروازی طبس ، مشهد نیز دایر شود.

7537/1968
۰ نفر