۲۵ دی ۱۳۹۱، ۹:۵۵
کد خبر: 80497831
T T
۰ نفر
روابط عمومي هيات ها نقش تاثير گذار در انعكاس رويدادهاي ورزشي دارند

كرج- مدير كل ورزش و جوانان البرز گفت : روابط عمومي هيات هاي ورزشي اين استان نقش ارزشمند و تاثير گذار در انعكاس رويدادهاي اين حوزه دارند.

روابط عمومی اداره كل ورزش و جوانان استان البرز روز دوشنبه به نقل از' علیرضا جوانمردی' در هفتمین همایش مسوولان روابط عمومی های ورزش و جوانان استان افزود: اطلاع رسانی و انعكاس رویدادهای ورزشی و فرهنگی به موقع و صحیح می تواند زمینه گسترش فرهنگ و ورزش را فراهم كند.

وی بیان كرد: اولین انتظاری كه از مسوولان روابط عمومی های هیات های ورزشی می رود مسوولیت خطیر در انعكاس خوب عملكرد و فعالیت های آموزشی ، تمرین و مسابقات و در نهایت ساماندهی بهتر آنها است .

جوانمردی در ادامه با تاكید بر اینكه تشكیل ستاد تجلیل از مدال آوران البرز از اهمیت بالایی برخوردار است ، افزود: روابط عمومی هیات های ورزشی این استان نقش بسزایی در عملكرد بهینه این ستاد دارند و دستیابی به اهداف مدنظر دارند.

این مسوول ،آموزش هیاتهای ورزشی اعم از دوره های آموزش مربیگری، داوری و بازآموزی را از دیگر برنامه اداره كل ورزش و جوانان البرز ذكر كرد و گفت: از روابط عمومی ها این هیات ها انتظار می رود تا در انتقال و اطلاع رسانی جامعه تحث پوشش خود در این موضوع اهتمام ورزند.

جوانمردی همچنین از برگزاری المپیاد ورزشی دهه مبارك فجر انقلاب اسلامی امسال در هفت رشته در سطح استان البرز با حضور دو هزار ورزشكار خبر داد.ك/1

694/ 692