۲۵ دی ۱۳۹۱، ۱۴:۴۵
کد خبر: 80498605
T T
۰ نفر
نخستين جشنواره فرهنگي هنري حضرت عبدالعظيم(ع) در شهرري برگزار مي شود

شهرري - رييس اداره فرهنگ و ارشاد شهرستان ري گفت: نخستين جشنواره فرهنگي هنري حضرت عبدالعظيم حسني(ع‌) با محورهاي علمي، هنري، فرهنگي، دانش آموزي و كودك و نوجوان در رشته هاي مختلف در اين شهرستان برپا خواهد شد.

'سیدمهدی مومنی' روز دوشنبه در گفت وگو با ایرنا افزود: نخستین جشنواره بزرگ فرهنگی هنری حضرت عبدالعظیم(ع) با همكاری تولیت آستان مقدس حضرت عبدالعظیم الحسنی(ع)،

امام جمعه و فرماندای شهرستان ری و اداره كل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان تهران همزمان با سالروز ولادت آن حضرت از اول تا دهم ربیع الثانی سال جاری برپا خواهد شد.

وی هدف از برپایی این جشنواره فرهنگی هنری را ارایه جلوه های جدید و تازه ای از حضرت عبدالعظیم حسنی(ع) در قالب های هنری كه در شان و منزلت حضرت باشد، ذكر كرد و افزود: ایجاد عرصه اجتماعی برای بروز توانمندی های بالقوه به بالفعل هنرمندان از دیگر اهداف برپایی این جشنواره است.

همچنین بنابر گزارش روابط عمومی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان ری، علاقه مندان در بخش علمی می توانند مقاله های خود را پیرامون سال شمار زندگانی حضرت عبدالعظیم(ع)، نقش آستان مقدس حضرت عبدالعظیم(ع) در تحولات 150ساله ایران معاصر و همچنین محورهای سبك زندگی دینی از منظر احادیث ارسال كنند.

در ادامه این گزارش آمده، در بخش دانش آموزی نیز مسابقه سرود، كاغذ دیواری، نقاشی و ادبی در نظر گرفته شده و در بخش بزرگسال نیز مسابقه پیامك ادبی و آثار هنری در رشته های نقاشی، گرافیك، نقاشیخط ، خوشنویسی برپا می شود.

همچنین در بخش جنبی این جشنواره مردمی نیز برنامه هایی چون پرده خوانی، نقالی و برگزاری مسابقه های در رشته های مختلف ورزشی اجرا می شود.

علاقه مندان می توانند آثار فرهنگی و هنری خود را به نشانی پست الكترونیكjashnvareabdolazim@montazer.ir و یا به نشانی شهرری، میدان حضرت عبدالعظیم(علیه السلام)، خیابان قم، خیابان كاشانی، كوچه برزگر، پلاك 13 (موسسه فرهنگی هنری منتظران منجی(عج) ارسال و برای كسب اطلاع بیشتر با شماره تلفن های 5-55972450 تماس بگیرند.

1194/ 699/1556/
۰ نفر