۷ بهمن ۱۳۹۱، ۱۰:۰۵
کد خبر: 80514647
T T
۰ نفر
مصوبات سفررييس جمهور دربخش بنياد شهيد و امورايثارگران زنجان 47درصد پيشرفت دارد

زنجان - مديركل بنياد شهيد و امور ايثارگران استان زنجان گفت: مصوبات سه دور سفر رييس جمهوري در اين اداره كل بيش از 53/47 درصد پيشرفت دارد.

امیرعلی نیك بخش روز شنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا افزود: از هفت مصوبه بنیاد شهید و امور ایثارگران استان زنجان درقالب سه دور سفر رییس جمهور به این استان تنها یك پروژه محقق شده است.

وی ساماندهی گلزار شهدای استان زنجان را از اهم مصوبات سفر رییس جمهور به این استان ذكر و اظهار كرد: تاكنون بیش از 80 درصد مزار شهدای این استان ساماندهی شده است.

نیك بخش تصریح كرد: در صورت تامین اعتبار لازم ساماندهی 20 درصد باقی مانده مزار شهدای استان زنجان در نقاط مختلف روستایی سال آینده به پایان می رسد.

مدیر كل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان زنجان گفت: ساماندهی مزار شهدای استان زنجان در دو مرحله انجام شده و اجرای این پروژه با مشكل خاصی مواجه نیست.

وی ایجاد مركز فرهنگی، ورزشی و توانبخشی را از دیگر مصوبات این اداره در قالب سفر رییس جمهوری عنوان كرد و گفت: این پروژه از پیشرفت 58 درصدی برخوردار است و در شرایط فعلی تحقق نیافته است.

نیك بخش انتقال سند مركز توانبخشی از شهرداری به اداره بنیاد شهید و امور ایثارگران و تامین زمین مسكونی برای ایثارگران استان زنجان رااز مصوبات مشكل دار سفر رییس جمهوری برشمرد و خاطرنشان كرد: اجرای این دو مصوبه دردست پیگیری است.

مدیركل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان زنجان گفت: برای مصوبات تعهد شده این اداره از محل اعتبارات سفر رییس جمهوری 162 میلیاردو 485 میلیون ریال اعتبار در نظر گرفته شده است.

وی افزود: برای مصوبات محقق شده بنیاد شهید و امور ایثارگران استان زنجان در قالب این سه دور سفر نیز 107 میلیارد و 806 میلیون ریال اعتبار اختصاص یافته است.

نیك بخش تعداد پروژه های سفر رییس جمهوری به اداره كل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان زنجان را 30 مورد اعلام كرد.

7854/596