۱۵ بهمن ۱۳۹۱، ۱۰:۱۰
کد خبر: 80526138
T T
۰ نفر
فرهنگيان و دانش آموزان گسترده در راهپيمايي 22 بهمن شركت مي كنند

يزد - مدير آموزش و پرورش شهرستان مهريز گفت: فرهنگيان و دانش آموزان بصورت گسترده در راهپيمايي 22 بهمن امسال شركت مي كنند و بار ديگر ولايت پذيري خود را به جهانيان نشان مي دهند .

به گزارش روز یكشنبه خبرنگار ایرنا ، ' حسن حاضری ' در جلسه ستاد بزرگداشت مقام معلم این شهرستان افزود: حضور فرهنگیان و دانش آموزان در یوم الله 22 بهمن مشت محكمی بر دهان دشمنان انقلاب اسلامی است .

وی ادامه داد: در طول دهه فجر بیش از 50 برنامه مختلف در مدارس شهرستان مهریز برگزار می شود كه مهمترین وظیفه حضور فعال در راهپیمایی 22 بهمن است .

مدیر آموزش و پرورش شهرستان مهریز در ادامه ابن جلیه در خصوص جزئیات برنامه‌های هفته معلم و برنامه انتخاب معلمان نمونه شهرستان مهریز را مورد بررسی قرار داد .

' حسن حاضری ' گفت: اجرای صحیح شیوه نامه وقدر دانی از معلمان نمونه از كوچكترین كارهایی است كه می توانیم به پاس تلاش و زحمات همكاران گرامی خود انجام دهیم .

وی افزود: باید مقدماتی برای همه فراهم ساخت تا عزیزان فرهنگی ما بتوانند در محیطی آرام ،دست به رقابتی سالم زده تا از بین بهترین ها، شایسته ترین آنها به عنوان الگو ونمونه به همكاران معرفی گردد.

وی نهادینه سازی تكریم و تجلیل مقام والای معلم در جامعه اسلامی، ترغیب معلمان به تلاش هرچه بیشتر برای ایفای رسالت معلمی و انتخاب و تجلیل از معلمان نمونه شهرستان را از اهداف ستاد بزرگداشت مقام معلم برشمرد و افزود: كار اعضای كارگروه ستاد انتخاب معلم نمونه در ثبت دقیق نتایج و جمع بندی ارزیابی اطلاعات عملكردی معلمان مدارس مهم است و باید به گونه ای عمل شود كه هیچ حقی از فرد تضییع نشود.

دبیر ستاد گرامیداشت هفته مقام معلم مهریز نیز در این نشست ضمن قرائت شیوه نامه انتخاب معلمین نمونه تغییرات عمده كه در شیوه نامه ایجاد شده را شامل -افزایش امتیازات فرم الف(فرم امتیازات)به 1000امتیاز، تعیین حداقل امتیاز برای احراز عنوان معلم نمونه در سطوح مختلف ، لحاظ نمودن شرط كسب حداقل 85 امتیاز از میانگین ارزشیابی 3 سال منتهی به مهر 91، ایجاد محدودیت تا 3سال برای معلم نمونه شدن شركت كنندگان تا سطح قبلی انتخاب و تغییر در روند امتیاز دهی (از بین بردن سطوح امتیاز دهی)ضمن تشریح عنوان نمود.

'سید ذبیح الله میربلوكی ' افزود: از مزایای این شیوه نامه ،آسان تر شدن روند كار، جلوگیری از مشكلات نحوه محاسبه امتیازات، رفع ابهامات و شفاف سازی امتیازات و كاهش اعتراضات است.

وی تصریح كرد: شان و مقام معلم آنقدر بالاست كه هر معلم به تنهایی می تواند نمونه و اسوه باشد اما در جهت ایجاد انگیزه ، این رقابت باید در صحت و ظرافت بالایی مورد بررسی قرار گیرد .

تمدید مهلت ارسال پرونده با توجه به درگیر بودن مدارس و معلمان در امتحانات، انتخاب هیئت داوری انتخاب معلمین نمونه و تشكیل جلسات منظم جهت برنامه ریزی برگزاری باشكوه برنامه های هفته گرامیداشت مقام معلم از مهم ترین مصوبات این نشست بود.ك2

7541/1968