۱۷ بهمن ۱۳۹۱، ۲۰:۱۹
کد خبر: 80531219
T T
۰ نفر

راهپيمايي بزرگ 22 بهمن مساله اي ملي و ديني است

۱۷ بهمن ۱۳۹۱، ۲۰:۱۹
کد خبر: 80531219
راهپيمايي بزرگ 22 بهمن مساله اي ملي و ديني است

تبريز- رييس ستاد برگزاري مراسم دهه فجر آذربايجان شرقي گفت: راهپيمايي بزرگ 22 بهمن مساله اي ملي و ديني براي ارتقاي عزت ايران اسلامي است.

حجت الاسلام ' حسین تقی زاده ' شامگاه سه شنبه در جلسه هماهنگی راهپیمایی یوم الله 22 بهمن، افزود: حضور گسترده و با نشاط مردم در این راهپیمایی به دلیل بازتاب های داخلی و خارجی آن از اهمیت بسزایی برخوردار است و رسانه های مختلف جهان با حساسیت بیشتری این واقعه را دنبال خواهند كرد.

وی گفت: راهپیمایی امسال 22 بهمن نمایشی واقعی و قابل لمس برای دشمنان ایران اسلامی جهت مشاهده اتحاد، همبستگی و اتفاق امت اسلامی در دفاع از حریم ولایت و میهن اسلامی است.

حجت الاسلام تقی زاده اظهاركرد: بدون تردید حضور حماسی مردم در سالروز پیروزی انقلاب اسلامی می تواند خط بطلانی بر تمام توطئه ها و دسیسه های استكبار جهانی علیه میهن اسلامی بكشد.

وی ادامه داد: دشمنان ایران اسلامی و نظام سلطه تلاش های فراوانی برای از بین بردن عشق و علاقه درونی ملت ایران به ولایت می كنند، اما هر بار با پاسخ كوبنده مردم رو به رو می شوند.

رییس ستاد برگزاری مراسم دهه فجر آذربایجان شرقی از اتخاذ تمهیدات لازم برای برگزاری هر چه باشكوه تر راهپیمایی 22 بهمن در استان و به ویژه تبریز خبر داد و گفت: در این راستا هماهنگی و همكاری دستگاه های مختلف اجرایی و امنیتی و به خصوص نیروی انتظامی و راهنمایی و رانندگی برای ایجاد نظم در این واقعه لازم و ضروری است.

حجت الاسلام تقی زاده مسیرهای راهپیمایی 22 بهمن در تبریز را یازده مسیر اعلام كرد و افزود: در طول این مسیرها برنامه های مختلف و متنوع فرهنگی و هنری اجرا خواهد شد.

وی برپایی ایستگاه های نقاشی كودكان و نوجوانان، ایستگاه های صلواتی، گلباران مسیرهای راهپیمایی و مزار شهدا به وسیله چرخبال های ارتش و هلال احمر و استقرار چهار دستگاه بالابر برای پوشش مناسب تصویری راهپیمایی 22بهمن در تبریز را از جمله تمهیدات اتخاذ شده توسط ستاد برگزاری مراسم دهه فجر استان اعلام كرد.

7236/587