۱۹ بهمن ۱۳۹۱، ۹:۴۳
کد خبر: 80533603
T T
۰ نفر
محفل انس با قرآن با حضور نابغه قرآني در مهريز برگزار شد

يزد - به ميمنت سي و چهارمين سالگرد پيروزي انقلاب اسلامي ، محفل انس با قرآن با حضور نابغه قرآني ' محمد تقي خان ' در مسجد براستين شهرستان مهريز برگزار شد .

به گزارش روز پنج شنبه خبرنگار ایرنا ، این محفل قرآنی توسط كمیته قرآن و عترت ستاد دهه فجر مهریز یكشنبه شب و با حضور اقشار مختلف مردم و جمعی از حافظان و قاریان كلام وحی برگزار شد .

در این مراسم معنوی كه با استقبال اقشار مختلف مردم و بخصوص جوانان و دانش آموزان مواجه شده بود ، ' محمد تقی خان ' به تلاوت آیات نورانی قرآن مجید پرداخت .

وی همچنین به سوالات قرآنی مردم و جوانان در زمینه كلام وحی و در بخش های مختلف پاسخ داد كه مورد اقبال حاضرین و مردم قرآن دوست قرار گرفت .

همچنین در این مراسم باشكوه و معنوی ، تعدادی از قاریان كلام وحی از استان و شهرستان مهریز به تلاوت آیات نورانی كلام وحی پرداختند.

حافظ و نابغه قرآنی ' محمد تقی خان ' از كشور پاكستان با روش های گوناگون متنوع و جذاب قرآنی جمعیت پرشكوه حاضر را به وجد آورند.

این نابغه قرانی به بیش از 50 روش قرانی در حفظ مسلط هستند كه اجرای برنامه او مورد اقبال حاضرین و بخصوص نسل جوان در این محفل قرار گرفت .

همچنین رییس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان مهریز با تبریك دهه فجر انقلاب اسلامی در خصوص برنامه های فرهنگی و قرآنی ستاد دهه فجر سخنرانی كرد .

حجت الاسلام والمسلمین ' مجید جعفر پور ' افزود: در طول دهه فجر امسال از سوی كمیته قرآن و مساجد دهه فجر مهریز ، در سطح شهر و روستاها برنامه های مختلفی پیش بینی شده است .ك2

7541/1968