۲۰ بهمن ۱۳۹۱، ۱۵:۵۱
کد خبر: 80535501
T T
۰ نفر
راهپيمايي 22 بهمن نمايشي از اقتدار نظام جمهوري اسلامي است

نوشهر-امام جمعه نوشهر، حضورگسترده مردم در راهپيمايي يوم الله 22 بهمن امسال را به عنوان نمايشي از اقتدرملي نظام جمهوري اسلامي دانست و گفت : مردم با حضورشان دراين روزبه يادماندني براي بارديگر خشم و تنفرشان را به بدخواهان نظام ابرازخواهند داشت .

به گزارش ایرنا ، حجت الاسلام ' محمود مشایخ ' روز جمعه درجلسه شورای اداری نوشهر گفت : شرکت آحاد مردم در سالروزپیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی تجدید میثاق با آرمان های شهدا وامام راحل (ره ) است و باید همه مسوولان نهادهای مرتبط زمینه های لازم را برای حضور مردم دراین روز فراهم کنند.

وی پیشرفت و توسعه همه جانبه نظام جمهوری اسلامی در زمینه های مختلف را متاثراز پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی دانست و ادامه داد : امروزهمه مسوولان مرهون این انقلاب و خون شهدا هستند که باید در حفظ و حراست آن بیش از پیش تلاش کنند.

امام جمعه نوشهربا گرامیداشت دهه مبارک فجر ، گفت : امام راحل (ره ) به عنوان یک الگو برای حاکمان کشورهای منطقه بود چرا که راهش جز حق و حقیقت چیزی دیگری نبود.

مشایخ ،رهبری پیامبرگونه امام راحل (ره ) ، حاکمیت تفکردینی و حمایت مردم را از عوامل پیروزی انقلاب اسلامی در کشور برشمرد و افزود : بنابراین همه مسوولان نهادهای ذیربط باید در صیانت از دستاورد بزرگ نظام جمهوری اسلامی بیش از پیش تلاش کنند.ک/2

624/402