۲۲ بهمن ۱۳۹۱، ۱۳:۱۳
کد خبر: 80538323
T T
۰ نفر

فرياد مرگ بر آمريكا در دزفول طنين انداز شد

۲۲ بهمن ۱۳۹۱، ۱۳:۱۳
کد خبر: 80538323
فرياد مرگ بر آمريكا در دزفول طنين انداز شد

دزفول – مردم هميشه در صحنه شهرستان دزفول با برپايي راهپيمايي باشكوه ‎ 22بهمن ، شعار مگر بر آمريكا سر دادند.

به گزارش روز یكشنبه خبرنگار ایرنا، همزمان با سی و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، مردم شهرستان دزفول با تجمع در محل آستانه سبزقبا،صحنه های پرشور حضوری دیگر را خلق كردند.

مردم ولایتمدار و استكبار ستیز دزفول همگام با ملت بزرگ ایران در سراسر كشور با برپایی راهپیمایی در مسیرخیابان امام خمینی(ره)،خیابان كمیل ،میدان رودبند بر مزار شهدای دزفول در شهید آباد تجتمع كردند.

حضور پرشور جوانان، دانش آموزان و اقشار مختلف مردم بویژه بانوان در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب در دزفول چشمگیر بود.

گروه های دانش آموزی در حالیكه دست نوشته هایی با شعارهای انقلابی و ضد استكباری با خود حمل می كردند ، آدمك نماد شیطان بزرگ آمریكا و اسرائیل را به آتش كشیدند.

راهپیمایان با سردادن شعارˈ مرگ بر آمریكا ˈ و ˈ مرگ بر اسراییل ˈ انزجار خود را از هرگونه ظلم و ستم اعلام و ظلم ستیزی مردم ایران اسلامی را فریاد زدند.

عده ای از جوانان پرشور دزفولی نیز با سردادن شعارˈحسین حسین شعارماست؛ شهادت افتخار ماست ˈ و ˈ ما اهل كوفه نیستیم؛ علی تنها بماند ˈ آمادگی خود را برای دفاع از نظام مقدس جمهوری اسلامی اعلام داشتند.

حضور مادران همراه با فرزندان خردسال خود جلوه ایی از عشق به وطن و نظام مقدس جمهوری اسلامی را در چشم هر بیننده ای تداعی می كرد و وحدت نسل های مختلف را در دفاع از انقلاب اسلامی نشان داد.

نماینده، امام جمعه ، فرماندار ویژه و دیگر مسوولان شهرستان دزفول نیز در كنار دیگر اقشار مختلف مردم دزفول ازساعات اولیه در راهپیمایی حضور داشتند.

در طول مسیر راهپیمایی با پخش نقل و شیرینی از راهپیمایان پذیرایی شد.

در پایان راهپیمایی قطعنامه ای قرائت و شركت كنندگان با سردادن شعار الله اكبر مفاد آنرا مورد تایید قرار دادند.

راهپیمایان در دزفول در خاتمه با قرائت فاتحه بر مزار شهدا، در سالروز پیروزی انقلاب اسلامی با آرمان های شهدا ، امام راحل (ره) و مقام معظم رهبری بیعتی دوباره كردند.7279/648