۲۳ بهمن ۱۳۹۱، ۱۱:۱۲
کد خبر: 80539335
T T
۰ نفر

چهار طرح عمراني در اردستان به بهره برداري رسيد

۲۳ بهمن ۱۳۹۱، ۱۱:۱۲
کد خبر: 80539335
چهار طرح عمراني در اردستان به بهره برداري رسيد

اردستان، كاشان - به مناسبت گراميداشت سي و پنجمين سالگرد پيروزي انقلاب اسلامي چهار طرح عمراني خدماتي در اردستان به بهره برداري رسيد.

به گزارش روز دوشنبه ایرنا، این طرح ها شامل مركز روزانه آموزشی توانبخشی حرفه ای معلولان ذهنی بالای 14سال شهید مدرس و ساختمان اداره برق اردستان و مركز شبانه روزی نگهداری سالمندان سادات و پایانه مسافربری شهر زواره است.

معاون توانبخشی مدیركل بهزیستی استان اصفهان گفت: برای اجرای ساخت مركز آموزشی توانبخشی اردستان با زیربنای 160 مترمربع كه در زمینی به مساحت 600 مترمربع ساخته شده 800 میلیون ریال از محل اعتبارهای استانی و افراد نیكوكار هزینه شده است.

'عبدالحمید حسینی' اظهار داشت: برای ساخت و تجهیز مركز شبانه روزی نگهداری سالمندان سادات كشاورزی زواره نیز كه در زمینی به مساحت چهار هزار و 500 مترمربع ساخته شده، چهار میلیارد ریال توسط خیرین این منطقه صرف شده است.

به گفته وی، این مركز با ظرفیت نگهداری 30 نفر سالمند، زمینه اشتغال 11 نفر را فراهم كرده است.

همچنین به همین مناسبت ساختمان جدید اداره برق شهرستان اردستان با زیربنای یك هزار و 200 مترمربع در زمینی به وسعت پنج هزار مترمربع افتتاح و مورد بهره برداری قرار گرفت.

برای اجرای این طرح افزون بر 80 میلیارد ریال از محل اعتبارهای شركت توزیع برق استان اصفهان هزینه شده است.

پایانه مسافربری شهر زواره نیز همزمان با ایام الله دهه مبارك فجر در زمینی به مساحت 850 مترمربع با صرف سه میلیارد ریال توسط بخش خصوصی به بهره برداری رسید.

این پایانه دارای نمازخانه، سالن انتظار، سكوهای سوار و پیاده شدن مسافران و انبار است.

562