۲۴ بهمن ۱۳۹۱، ۹:۲۷
کد خبر: 80540597
T T
۰ نفر
تصادف اتوبوس با كاميون در آزادراه زنجان-قزوين 19مجروح و چهار كشته برجاي گذاشت

زنجان - رييس مركز فوريت هاي پزشكي استان زنجان گفت: بر اثر تصادف يك دستگاه اتوبوس با كاميون در آزادراه زنجان - قزوين 19مجروح و چهار كشته برجاي گذاشت.

مرتضی ترابی روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این حادثه صبح روز سه شنبه در كیلومتر 45 آزادراه زنجان - قزوین اتفاق افتاد.

وی اظهار كرد: 17 نفر از مصدومان این حادثه توسط هشت دستگاه آمبولانس دانشگاه علوم پزشكی و یك دستگاه آمبولانس هلال احمر به بیمارستان آیت الله موسوی زنجان و دو مصدوم دیگر نیز به بیمارستان امدادی ابهر منتقل شدند.

رییس پلیس راه فرماندهی انتظامی استان زنجان نیز با تایید این خبر گفت: تصادف ساعت 45/4 دقیقه صبح امروز اتفاق افتاد و بر اثر این حادثه متاسفانه چهار نفر در دم كشته و 17 نفر نیز مصدوم شدند.

سرهنگ عبدالعلی رشتیانی با بیان اینكه فوت شدگان این حادثه سه مرد و یك زن بودند، افزود: راننده اتوبوس ولوو كه با 25 سرنشین از تبریز به مقصد تهران در حركت بود با كشنده یك دستگاه كامیون برخورد كرده است.

وی اظهار كرد: از 17 مصدوم حادثه منتقل شده به بیمارستان زنجان 10 نفر به طور سرپایی درمان و هفت نفر دیگر نیز كه سه نفرشان زن می باشد جهت ادامه درمان بستری شده اند.

597/522