۲۶ بهمن ۱۳۹۱، ۱۰:۵۵
کد خبر: 80544026
T T
۰ نفر
پليس راه مازندران: بارش برف در  محور سياه بيشه تا تونل كندوان ادامه  دارد

ساري - رييس پليس راه فرماندهي انتظامي مازندران صبح امروز پنجشنبه از ادامه بارش برف در محور سياه بيشه تا تونل كندوان ( كرج و چالوس) خبرداد و گفت :برخي از نقاط محورهاي هراز، فيروزكوه و كياسر به سمت ساري نيز به علت بارش باران لغزنده و مه گرفته است.

سرهنگ 'جعفر محمد نژاد' روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا در ساری افزود: علی رغم شرایط خاص جوی تمامی محورهای مواصلاتی استان باز و تردد انواع وسائط نقلیه روان و عادی است.

وی اظهارداشت: بر اساس گزارش هواشناسی، وضعیت جوی در مناطق كوهستانی و برفگیر حوزه استحفاظی پلیس راه مازندران قبل از ظهر امروز در این مناطق به حالت عادی باز خواهد گشت.

وی بیان داشت: كاهش دما و بارش باران و برف از ساعات اولیه بامداد روز گذشته در برخی از نقاط كوهستانی و برفگیر محورهای مواصلاتی مازندران آغاز شده و این امر باعث كندی تردد وسائط نقلیه در این محورها شده بود.

رییس پلیس راه فرماندهی انتظامی استان اضافه كرد: رانندگانی كه قصد تردد در محورهای مواصلاتی این خطه را دارند، ضمن همراه داشتن پوشاك گرم و مواد غذایی آماده، خودروهای خود را به تجهیزات و وسایل مناسب زمستانی نظیر زنجیر چرخ مجهز كنند.

سرهنگ محمدنژاد گفت: برای كاهش تصادفات جاده ای تنها كنترل و اعمال قانون پلیس جوابگو نیست و برای تحقق این امر ، فرهنگ سازی و همكاری مردم در رعایت قوانین رانندگی در هنگام تردد در جاده ها الزامی است.

وی با توصیه به رانندگان برای رعایت قوانین و مقررات راهنمائی و رانندگی ،افزود: مركز كنترل ترافیك پلیس راه مازندران با شماره تلفن 71-3287070-0151 و 2182934-0151 به طور شبانه روزی پاسخگوی وضعیت راه های استان است.

حدود 10 هزار كیلومتر راه اصلی و فرعی در مازندران وجود دارد.ك/3

609/503/