۶ اسفند ۱۳۹۱، ۱۵:۴۰
کد خبر: 80558260
T T
۰ نفر
شوراي شهر شيراز مرجع تصميم گيري در مورد خواهرخواندگي اين شهر با ساير شهرهاي جهان است

شيراز - رييس شوراي اسلامي شهر شيراز گفت: شورا و شهرداري شيراز مرجع تصميم گيري در مورد خواهرخواندگي اين شهر با ساير شهرهاي جهان هستند.

به گزارش خبرنگار ایرنا، مهندس علی زحمتكش، یكشنبه در دویست وهشتاد و سومین جلسه شورای اسلامی شهر شیراز افزود:اگرقراراست توافقی مبنی بر خواهرخواندگی شیراز با هرشهردیگری در جهان صورت گیرد این كار باید با موافقیت شورا انجام شود.

وی اضافه كرد:با توجه به این امرهرگونه اقدامی خارج از اطلاع و موافقت شورا صورت گیرد ، غیر قانونی است وشورای اسلامی شهرشیراز پیگیری این موضوع از طریق مراجع قانونی را حق خود می داند.

او اضافه كرد:همانگونه كه شورا و شهرداری در توافق ها و برنامه های سیاسی دیگران دخالت نمی كند انتظار داریم كه حدود وظایف شورا نیز رعایت شود و در مواردی كه به شورا مربوط است دخالتی صورت نگیرد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به نزدیك شدن به ایام نوروز گفت:با توجه نیاز مردم برای تامین مایحتاج شب عید، مسوولان باید نظارت و كنترل بیشتری بر بازار داشته باشند.

زحمتكش ادامه داد:سازمان حمایت از حقوق مصرف كننده باید دراین ایام به وظیفه و رسالت خود بیشتر و بهتر عمل كند و اجازه ندهد كه عده ای افراد سودجو حقوق مردم را زیرپا بگذارند.ك/2

678 /679