۷ اسفند ۱۳۹۱، ۱۴:۵۸
کد خبر: 80559548
T T
۰ نفر
25 اسفند ماه آخرين مهلت ارسال آثار به هفتمين جشنواره فارابي

تهران - معاون فرهنگي و اجتماعي وزارت علوم، تحقيقات و فناوري، آخرين مهلت ارسال اثر به هفتمين جشنواره بين المللي فارابي، ويژه علوم انساني و اسلامي تا 25 اسفند ماه 91 اعلام كرد.

به گزارش ایرنا براساس اعلام روز دوشنبه معاونت فرهنگی و اجتماعی وزارت علوم ، 'غلامرضا خواجه سروی' افزود: وزارت علوم با مشاركت سازمان‌های پژوهشی و علمی داخلی و بین‌المللی، به منظور انتخاب و معرفی تحقیقات علمی برتر و تجلیل از اندیشمندان و پژوهشگران برجسته ویژه تحقیقات علوم انسانی و اسلامی، هفتمین جشنواره فارابی را برگزار می كند.

معاون وزیر علوم ادامه داد: جشنواره فارابی در گروه های علمی تاریخ،جغرافیا و باستان ‌شناسی، حقوق، زبان و ادبیات، علوم اجتماعی و علوم ارتباطات، علوم اقتصادی، مدیریت و حسابداری، علوم تربیتی، روانشناسی، علوم رفتاری و تربیت بدنی، علوم سیاسی، روابط بین‌الملل و مطالعات منطقه‌ای، فقه، اصول، علوم قرآنی و حدیث، فلسفه، كلام، اخلاق، ادیان و عرفان ، فناوری اطلاعات، اطلاع رسانی و كتابداری، مطالعات انقلاب و امام خمینی (ره) و مطالعات هنر زیبایی‌شناسی برگزار می شود.

خواجه سروی تاكید كرد: علوم انسانی جهت دهنده‌ سیاست‌های كلان هر كشور است و امروزه شاهدیم كشورهایی كه در این زمینه سرمایه‌گذاری كرده‌اند توانسته‌اند آثار فرهنگی، ‌تمدنی،‌ صنعتی و علمی خود را به كشورهای دیگر صادر كنند.

وی با یادآوری اینكه فراخوان هفتمین دوره جشنواره بین المللی فارابی در آبان ماه سال جاری انتشار یافته است، گفت: این جشنواره در آبان ماه 92 برگزار می شود و پژوهشگران می توانند برای اطلاع از شرایط و نحوه ثبت‌نام و شركت در جشنواره به پایگاه اینترنتی جشنواره به نشانی www.farabiaward.ir مراجعه كنند.

فراهنگ(1)**1055
۰ نفر