۷ اسفند ۱۳۹۱، ۱۹:۱۳
کد خبر: 80559981
T T
۰ نفر
نظام تعليم و تربيت نقش كليدي در حنثي كردن توطئه هاي نرم دشمنان دارد

اراك- نماينده ولي فقيه در استان مركزي گفت: برنامه ريزي، فعاليت، مخاطب شناسي و عملكرد آينده نگرانه نظام تعليم و تربيت نقش كليدي در خنثي كردن توطئه هاي جنگ نرم دشمنان دارد.

به گزارش ایرنا، آیت الله 'قربانعلی دری نجف آبادی' روز دوشنبه در جمع دانش آموزان هنرستان نام آوران اراك افزود: با كاركرد صحیح نظام تعلیم و تربیت، دانش آموزان به عنوان آینده سازان انقلاب اسلامی نیروی انسانی هدایتگر، كارآمد، دلسوز، مسوولیت پذیر، وظیفه شناس و مدیرانی لایق برای مردم و ممكلت خوهند شد.

وی بیان كرد: نهاد خانواده و آموزش و پرورش باید پشتیبان و مكمل یكدیگر باشند تا اثرگذاری برنامه های آموزشی و تربیتی بیشتر شده و نسل جوان از تهدیدها و خطرهای تبلیغی، فساد انگیز و تباه كننده دشمنان درپناهگاه مطمئن دین قرار گیرد.

امام جمعه اراك، وجود امام راحل و رهبرمعظم انقلاب اسلامی را نعمت بزرگ الهی دانست و ادامه داد: دانش آموزان باید با الگوگیری از شخصیت های بزرگ دینی و علمی برای اعتلای كشور و دین مبین اسلام بكوشند.

آیت الله دری نجف آبادی اضافه كرد: دانش آموزان بزرگترین سرمایه این كشور هستند بنابراین باید به صورت اصولی، كامل و بر اساس آموزه های دینی تربیت شوند.

وی تاكید كرد: بزرگترین رسالت مسلمانان در شرایط كنونی تعمیق و تشریح معارف دینی در برابر هجمه سنگین تبلیغات سوء دشمنان است و در این عرصه دانش آموزان نیز مانند سایر قشرهای وظیفه مهمی در دفاع از قرآن، اسلام، ولایت فقیه و انقلاب اسلامی بر عهده دارند.ك/2

7115/559