۱۹ اسفند ۱۳۹۱، ۱۱:۲۶
کد خبر: 80576425
T T
۰ نفر
مسابقات شناي قهرماني مدارس استان يزد در بافق پايان يافت

مسابقات شناي قهرماني مدارس استان يزد با معرفي نفرات برتر در بافق پايان يافت.

به گزارش روز پنجشنبه ایرنا، یك دوره مسابقات شنای قهرمانی مدارس استان یزد با شركت بیش از 70 دانش آموز در قالب 6 تیم ، در استخر سر پوشیده آهنشهر بافق برگزار و در پایان اسامی نفرات برتر مشخص شد.

در این دوره از مسابقات بیش از 70 نفر شناگر در قالب 6 تیم از نواحی 1 و 2 یزد و شهرستان های بافق ، طبس ، بهاباد و مهریز با هم به رقابت پرداختند.

این مسابقات به میزبانی بافق در استخر سرپوشیده آهنشهر این شهرستان و در 5 ماده كرال پشت ، قورباغه ، پروانه ، كرال سینه و مختلط برگزار شد.

در رده سنی زیر 10 سال محمد رضا دانایی از ناحیه 2 یزد در كرال سینه و پروانه و آروین درویشی از ناحیه 2 یزد رشته كرال پشت محمد حسین ابوالفضلی ناحیه 1 یزد رشته قورباغه رتبه اول را از آن خود كردند, در ماده قورباغه محمد رضا دهقانزاده از بافق رتبه سوم را كسب كرد.

در رده سنی 11 و 12 سال سید علی اكبر صفوی مقدم از ناحیه 1 یزد در رشته كرال سینه و پروانه , امیدخور از ناحیه 1 یزد در رشته كرال پشت و پوریا فاتحی از ناحیه 2 یزد در رشته قورباغه به رتبه دوم دست یافتند.

در رده سنی 13 و 14 سال سید مهران حكمتی مقدم از ناحیه 2 یزد در كرال سینه و پروانه،

احمد میلی از ناحیه 1 یزد در كرال پشت با محسن طالعی از بافق در این ماده رتبه سوم را كسب كردند.

در رده سنی 15 تا 17 سال محمد زكی زاده از ناحیه 2 یزد در ماده قورباغه ،حامد طالعی از بافق در كرال سینه ،محمد علیزاده از ناحیه 2 یزد در كرال پشت محمد جواد كامرانی ازبافق در ماده 100 متر مختلط ، محمد رضا صلاحی ا ز بافق در قورباغه و بهنام فولادی از ناحیه 1 یزد در ماده پروانه و 100 متر مختلط مقام نخست این رده سنی را كسب كردند.ك2

7543/1968