۲۰ اسفند ۱۳۹۱، ۱۶:۴۶
کد خبر: 80578671
T T
۰ نفر

مشكلات بخش فشافويه ري با حضور فرماندار بررسي شد

۲۰ اسفند ۱۳۹۱، ۱۶:۴۶
کد خبر: 80578671
مشكلات بخش فشافويه ري با حضور فرماندار بررسي شد

شهرري - مشكلات و نيازهاي بخش فشافويه با حضور 'اميرحسين باقرنژاد' معاون استاندار و فرماندار شهرستان ري، شهردار و اعضاي شوراي شهر و بخشدار مورد بررسي قرار گرفت.

به گزارش روز یكشنبه ایرنا به نقل از روابط عمومی فرمانداری شهرستان ری، فرماندار ری در این جلسه با اشاره به ارایه خدمات ملی و شهری این شهرستان به كلان شهر تهران گفت: این منطقه خدماتی را به تهران ارایه می دهد كه ارتباطی به آن ندارد.

باقرنژاد افزود: برخی دیگر از خدمات مانند ایجاد گلوگاه انتظامی كه سبب كشف جرائم و تخلفات می شود، نیازمند مباحث زیربنائی است كه باید در این شهرستان ایجاد شود.

وی همچنین با اشاره به تردد روزانه بیش از 13 هزار خودرو از بلوار اصلی شهر حسن آباد، گفت: هزینه هایی كه برای بهداشت روانی مردم حسن آباد پرداخت می شود بسیار ناچیز است.

فرماندار شهرستان ری همچنین در خصوص مسائل بهداشتی شهر حسن آباد یادآور شد: در این خصوص مذاكراتی با یك گروه سرمایه گذار برای احداث بیمارستان و دانشگاه شده است كه در مرحله مطالعه قرار داد.

مباحثی همچون ایجاد كلانتری دوم در شهر حسن آباد با توجه به وسعت بخش و عبور دو راه اصلی جنوب و مركز كشور به پایتخت از این بخش،ایجاد كمربندی حسن آباد بلواری به طول 7 كیلومتر،خرابی بلوار اصلی و نامناسب بودن آسفالت آن، فرسوده بودن ناوگان مسافربری حسن آباد، كمبود آب شرب با توجه به اضافه شدن بیش از 2500 خانوار در واحد های مسكن مهر، كمبود فضاهای آموزشی و بهداشتی و درمانی بخشی از جمله مباحثی بود كه از سوی اعضای شورای شهر حسن اباد مطرح و مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

همچنین روابط عمومی بخشداری فشافویه نیز در گزارشی اعلام كرد، حسین طلا نماینده مردم تهران ری اسلامشهر و شمیرانات در مجلس به همرا ه مهندس حائری مدیرعامل شركت توانیر، مهندس افضلی معاون برنامه ریزی شركت توانیر و با حضور كریم رئوف بخشدار فشافویه و مدیرعامل و اعضای هیات امنای شهرك صنعتی شمس آباد از پست برق شماره 2 بازدید و روند آماده سازی آن را كه به 90درصد رسیده است را مورد بررسی قرار دادند.

در صورت افتتاح این پست برق فشارقوی، بخش اعظم مشكلات تامین برق، صنایع فعال در شهرك صنعتی شمس آباد مرتفع خواهد شد.

شهرك صنعتی شمس آباد با دو هزار و 891 هكتار و یك هزار و 200 واحد صنعتی فعال و با اشتغالزایی 15 هزار نفر، بزرگترین شهرك صنعتی خاورمیانه است كه در بخش فشافویه قرار دارد.

بخش فشافویه شهرستان ری نیز با 70 هزار نفر جمعیت و با 34 روستا در 30 كیلومتری جنوب شهرری و در مسیر جاده قدیم تهران - قم قرار دارد.

688/ 699 / 1396
۰ نفر