۲۷ اسفند ۱۳۹۱، ۱۰:۰۷
کد خبر: 80587040
T T
۰ نفر
دو ورزشكار زنجاني به اردوي تيم ملي كونگ فو نيمه آزاد راه يافتند

زنجان - دبير هيات كونگ فو استان زنجان ، گفت: دو ورزشكار توانمند و شايسته زنجاني به اردوي آمادگي تيم ملي كونگ فو 'بخش نيمه آزاد' راه يافتند.

بهروز عالمی، روز یكشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا، افزود: 'وحید استجلو و محسن جوادی' در رقابت های انتخابی تیم ملی كه سه شنبه هفته گذشته در كرمانشاه برگزار شد به ترتیب به عنوان نفر اصلی و ذخیره برگزیده شدند.

وی اظهار كرد: در مسابقات انتخابی تیم ملی كونگ فو بخش نیمه آزاد ، 48 كونگ فوكار برتر از استان های مختلف كشور حضور داشتند كه از میان آنان 22 نفر توانستند به اردوی آمادگی تیم ملی راه پیدا كنند.

دبیر هیات كونگ فو استان زنجان گفت: استان زنجان با چهار كونگ فوكار شاخص در این مسابقات انتخابی تیم ملی حاضر شده بود كه متاسفانه 'بابك ملكی و اكبر بازرگان' نتوانستند به اردوی آمادگی راه یابند.

عالمی ، تصریح كرد: در رقابت های انتخابی تیم ملی كرمانشاه ، وحید استجلو در وزن منفی 54 كیلوگرم، محسن جوادی در وزن منفی 65 كیلوگرم، بابك ملكی در وزن منفی 75 كیلوگرم و اكبر بازرگان به ترتیب در اوزان منفی '54 ، 65 ، 75 و 58 كیلوگرم' به مصاف حریفان رفتند.

وی هدف از برگزاری این اردوها و مسابقات انتخابی تیم ملی را انتخاب برترین ها برای اعزام به مسابقات جهانی یونان و یا بلغارستان ذكر كرد و افزود: اردوی آمادگی پس از تعطیلات نوروز به مدت چهار روز در كرمانشاه برگزار خواهد شد.

عالمی كه به عنوان داور در مسابقات كونگ فو انتخابی تیم ملی كرمانشاه حضور داشت، اظهاركرد: مرحله سوم نیز به مدت یك روز در كرمانشاه و به صورت اردوی آمادگی و انتخابی برگزار خواهد شد تا برترین ها جهت اعزام به مسابقات جهانی مشخص شوند.

597/522