۲۷ اسفند ۱۳۹۱، ۱۱:۵۸
کد خبر: 80587225
T T
۰ نفر
محورهاي باخرز- تايباد- تربت جام در خراسان رضوي ايمن سازي شد

مشهد - سرپرست اداره نگهداري راه و ابنيه اداره كل راه و شهرسازي خراسان رضوي از اجراي طرح بسيج راهداري در محور باخرز – تايباد و باخرز – تربت جام به منظور ايمن سازي راه در آستانه نوروز سال 92 خبر داد.

'حسین غلامزاده' روز یكشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: باخرز- تایباد و باخرز – تربت جام از جمله محورهای پرتردد در خراسان رضوی هستند كه باید ایمن سازی آن در ایام نوروز برای رفاه حال مسافران و زائران مورد توجه ویژه قرار می گرفت.

وی بیان كرد: طرح بسیج راهداری برای لكه گیری و روكش آسفالت محورهای باخرز- تایباد و باخرز- تربت جام از 12 تا 15 اسفند ماه سال جاری انجام شد.

او اظهار داشت: برای روكش آسفالت سرد و گرم محورهای مذكور، بیش از یك هزار تن آسفالت استفاده شده و در 15 كیلومتر از آنها ترمیم رویه و ماسه آسفالت انجام گرفته است.

وی عملیات لكه گیری آسفالت در 60 كیلومتر از محور باخرز- تایباد و باخرز- تربت جام را از دیگر اقدامات انجام گرفته برای ایمن سازی محورهای ارتباطی خراسان رضوی برشمرد.

سرپرست اداره نگهداری راه و ابنیه اداره كل راه و شهرسازی خراسان رضوی گفت: طرح بسیج راهداری در محورهای باخرز- تایباد و باخرز – تربت جام با بكارگیری 15 دستگاه از ماشین آلات سبك و سنگین انجام شد.

غلام زاده میزان اعتبار هزینه شده برای ایمن سازی محورهای باخرز – تایباد و باخرز – تربت جام را یك میلیارد و 900 میلیون ریال از محل اعتبارات استانی عنوان كرد.

7489/659