۲۸ اسفند ۱۳۹۱، ۱۳:۱۵
کد خبر: 80588667
T T
۰ نفر
خانواده هاي شاهد و ايثارگران سال جديد را در جوار شهيدان آغاز خواهند كرد

ساري - مدير كل بنياد شهيد و امور ايثارگران مازندران با بيان اينكه خانواده هاي معظم شهدا، جانبازان و ايثارگران چشم و چراغ اين ملت هستند، گفت: خانواده هاي معظم شهدا و ايثارگران سال جديد را در جوار شهيدان آغاز خواهند كرد.

' عباسعلی رضایی ' روز دوشنبه در گفت و گوی اختصاصی با خبرنگار ایرنا در ساری افزود: خانواده های معزز شهدا، جانبازان عزیز و آزادگان سرافراز در لحظه تحویل سال جدید بر مزار نورانی شهیدان همیشه جاوید حضور خواهند یافت.

وی اظهارداشت: این عزیزان سال نو را در فضایی معنوی و عطرآگین به بوی ایثار و شهادت در جوار مطهر فرزندان برومند ایران اسلامی كه برای میهن اسلامی عزت و افتخار آفریدند آغاز می كنند.

وی، گلباران و تعویض پرچم قبور شهدا و نیز شستشوی مزار مطهر این عزیزان، آیین ویژه سال تحویل با حضور جمعی از مسوولان دستگاههای اجرایی استان، خانواده های معظم شهدا، جانبازان و ایثارگران را از جمله برنامه های بنیاد شهید و امور ایثارگران استان در آغاز سال جدید در گلزار شهدای شهرهای مازندران اعلام كرد.

مدیر كل بنیاد شهید و امور ایثارگران مازندران ، دیدار و سپاسگزاری از خانواده های گرانقدر شهدا، جانبازان، ایثارگران و بویژه قطع نخاعی و آزادگان سرافراز این خطه را از سوی مدیر كل و روسای بنیاد شهید تابعه استان به همراه مسوولان استانی و شهرستانی از دیگر برنامه های این بنیاد در ایام نوروز عنوان كرد.

استان مازندران در بدو پیروزی شكوهمند انقلاب اسلامی و دوران هشت سال دفاع مقدس بیش از 10 هزار و 400 شهید، 32 هزار جانباز و دو هزار و 800 آزاده تقدیم نظام اسلامی كرد.ك/3

609/503