۲۸ اسفند ۱۳۹۱، ۱۸:۴۸
کد خبر: 80589077
T T
۰ نفر
250 دستگاه اتوبوس مردم را از نقاط مختلف مشهد به مراسم سخنراني مقام معظم رهبري منتقل مي كنند

مشهد- رييس سازمان اتوبوسراني شهرداري مشهد گفت: در روز اول فروردين تمامي خطوط پايانه هاي منتهي به حرم مطهر تقويت مي شود و 250دستگاه اتوبوس مردم را از نقاط مختلف شهر به حرم رضوي براي حضور در مراسم سخنراني مقام معظم رهبري انتقال مي دهند.

مهدی خجسته روز دوشنبه در گفتگو با ایرنا اظهار داشت: به منظور سرویس دهی مطلوب در ایام نوروز و ازدحام در مناطق منتهی به حرم رضوی ، خطوط منتهی به این مسیر تقویت می شود.

وی افزود: در این راستا 350 دستگاه اتوبوس در روز سی ام اسفند ماه در تمامی پایانه های منتهی به حرم زائرین و مجاورین را به محدوده بارگاه ملكوتی امام رضا(ع) منتقل می كنند.

وی با بیان اینكه هر ساله روز اول فروردین ماه مشهد میزبان مقام معظم رهبری در حرم مطهر رضوی است،افزود: در همین راستا در روز اول فروردین تعداد دوست و 50 دستگاه اتوبوس به صورت ویژه مسوولیت انتقال مردم را از نقاط مختلف به حرم برعهده دارند.

خجسته با بیان اینكه در حال حاضر دو هزار دستگاه اتوبوس در سطح شهر مشهد فعال است، بیان كرد: به منظور خدمات رسانی مطلوب تر ،از شانزدهم اسفندتا پانزدهم فروردین ماه سازمان اتوبوسرانی تا ساعت 22 خدمت رسانی می كند.

رییس سازمان اتوبوسرانی شهرداری مشهد ادامه داد: در روز 13 فروردین نیز كل ناوگان اتوبوسرانی آماده باش هستند و در مسیرهای منتهی به مناطق ییلاقی نظیر میامی، طرقبه و شاندیز خطوط ویژه فعال خواهند بود.

وی در خصوص چهارشنبه آخر سال نیز افزود: در این روز نیز آمادگی لازم را داریم تا در صورت بروز مشكل در یك منطقه سرویس ها را تغییر و یا افزایش دهیم. ك/3

7505/659