۲۹ اسفند ۱۳۹۱، ۱۰:۵۰
کد خبر: 80589389
T T
۰ نفر

بجنورد - مسوول روابط عمومي سازمان آتش نشاني و خدمات ايمني شهرداري بجنورد از آماده باش نيروهاي اين سازمان به همراه تجهيزات كامل براي شب چهارشنبه پايان سال جاري در اين شهر، خبر داد.

'علی اكبر حیدری ' روز سه شنبه به خبرگزاری جمهوری اسلامی گفت: 20 گروه ثابت و سیار با بهره گیری از 88 نیروی آتش نشان در این شهر برای مقابله با حوادث احتمالی در شب چهارشنبه پایان سال پیش بینی شده است.

وی افزود: فعالیت این تعداد گروه عملیاتی از عصر امروز در نقاط شناسایی شده از قبل در سطح شهر بجنورد مستقر خواهند شد.

وی همچنین خودروهای آماده باش آتش نشانی برای مقابله با حوادث احتمالی چهارشنبه سوری در این شهر را هفت دستگاه سنگین، چهار دستگاه نیمه سنگین و شش دستگاه سبك اعلام و ابراز امیدواری كرد كه شب چهارشنبه پایان امسال حوادثی نداشته باشیم.

حیدری همچنین از طرح اطلاع رسانی این سازمان به شهروندان در خصوص خطرات استفاده از مواد محترقه و انفجاری در شب چهارشنبه پایان سال اشاره كرد و گفت: در این راستا بیش از 10 كارشناس آموزشی با حضور در 50 مدرسه بجنورد با توزیع كتابچه های ایمنی در قالب تصاویر به آموزش دانش آموزان در این مدارس پرداخته اند.

به گفته وی، اكنون سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری بجنورد با چهار ایستگاه فعال در سطح این شهر، 24 ساعته آماده ارائه خدمات به شهروندان است.

شهر بجنورد به عنوان مركز خراسان شمالی دارای 200 هزار نفر جمعیت است. ك/3

623