۳۰ اسفند ۱۳۹۱، ۹:۲۷
کد خبر: 80590024
T T
۰ نفر
ترافيك سنگيني در محور زنجان - قزوين و زنجان - تبريز برقرار است

زنجان - رييس پليس راه استان زنجان، گفت: ترافيك سنگيني در محور زنجان - قزوين و زنجان - تبريز برقرار است.

عبدالعلی رشتیانی روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا، افزود: هم اكنون ترافیك سنگین در تمام محورهای مواصلاتی این استان وجود دارد، اما این ترافیك در محور زنجان - قزوین و زنجان به سمت تبریز شدید است.

وی یادآورشد: از بعد از ظهر دیروز تا شب ترافیك نیمه سنگینی در تمام محورهای مواصلاتی این استان برقرار بود.

رشتیانی اظهار كرد: در طول 24 ساعت گذشته سه تصادف جرحی در محورهای مواصلاتی زنجان به وقوع پیوسته كه منجر به جراحت دو نفر شده است.

رییس پلیس راه استان زنجان، گفت: علت یكی از تصادفات عدم رعایت حق تقدم و دو مورد دیگر توجه نكردن به جلو بود كه دو مورد آن در محور زنجان تبریز و یك فقره در جاده زنجان - ایجرود به وقوع پیوست.

وی تاكید كرد: رانندگانی كه گواهی نامه آنان دارای نمره منفی است و یا خلافی بیش از 10 میلیون ریال دارند، باید پیش از ورود به جاده ها جریمه خود را پرداخت كرده باشند.

رشتیانی افزود: در صورت مشاهده خودروهای دارای بیش از 10 میلیون ریال خلافی از تردد آنها جلوگیری خواهد شد.

وی یادآورشد: هموطنان از رانندگی درحالت خواب آلودگی و خستگی به شدت پرهیز كنند و در این گونه مواقع با هدایت خودرو به منتهی الیه دست راست، پس از استراحت به مسیر خود ادامه دهند.

رییس پلیس راه استان زنجان عمده دلیل اغلب واژگونی خودرو ها را خواب آلودگی و خستگی راننده عنوان كرد و گفت: این افراد تمام راه را رانندگی می كنند و نزدیك مقصد به علت خستگی شدید، از كنترل خودرو ناتوان شده و دچار حادثه می شوند.

به گفته وی رانندگان باید از توقف در حاشیه سواره رو جاده ها به شدت پرهیز كنند.

7319/522