۳ فروردین ۱۳۹۲، ۲۳:۳۳
کد خبر: 80592076
T T
۰ نفر
وزير بهداشت : شيراز الگوي كشور در ايجاد مجمع خيرين سلامت است

شيراز- وزير بهداشت ، درمان و آموزش پزشكي با اشاره به اينكه مجمع خيرين تامين سلامت فارس پايه گذار مجمع خيرين در كشوراست افزود: تمامي كشور در اين زمينه از شيراز الگو گرفته اند.

به گزارش ایرنا ، دكتر طریقت منفرد عصر شنبه در سفر به شیراز به دیدار دو نفر از خیرین عرصه سلامت رفت و در منزل بانوی نیك اندیش زهرا سعادت حضور یافت.

دكتر طریقت منفرد در منزل بانوی نیك اندیش زهرا سعادت از خدمات وی در زمینه اهدای زمین و احداث ساختمان بیمارستان آنكولوژی امیر قدردانی كرد.

وی گفت: تهیه زندگی نامه بانو زهرا سعادت به عنوان نیك اندیش پرتلاش عرصه سلامت را پیگیری می كنم تابه عنوان الگویی به كشور معرفی گردد.

بانی نیك اندیش بیمارستان آنكولوژی امیر نیز گفت: من با احداث این مركز درمانی وظیفه انسانی خود را انجام داده ام و تصمیم به توسعه آن دارم.

بانو زهرا سعادت افزود: با توجه به هزینه بالای درمان بیماران سرطانی پیشنهاد می كنم صندوق تعاونی برای بیماران نیازمند تاسیس شود تابه این بیماران كمك شود.

رییس دانشگاه علوم پزشكی شیراز نیز گفت: امیدوارم با كمك خیرین و حمایت دولت و همكاری وزیر بهداشت بتوانیم در سال 92 بیمارستان امیر را برای كمك رسانی بیشتر به بیماران سرطانی گسترش دهیم.

وزیر بهداشت نیز در پایان در زمینه حمایت از گسترش بیمارستان امیر قول همكاری داد و بیان كرد در بودجه امسال این مورد را در نظر می گیریم.

وزیر بهداشت در سفر به شیراز همچنین از شیوه خدمات رسانی در بیمارستان شهید رجایی شیراز و همچنین ستاد مركز مدیریت حوادث و فوریتهای پزشكی استان فارس بازدید به عمل آورد.

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشكی همچنین با سفر سر زده به شیراز در بازدید از پایگاههای اورژانس جاده ای و بیمارستان شهید مطهری مرودشت از كاركرد این مراكز اعلام رضایت كرد.

وی اظهار داشت: پرسنل بیمارستان حضور فعال داشتند و مصدومین و بیماران را مورد عمل جراحی و درمان قرار دادند و با دیدن این عملكرد انتظارات من به مقدار زیادی تامین شد.

وی افزود :امكانات ،بخشی از كار است اما مهمتر از آن مدیریت بهینه است.

وزیر بهداشت در رابطه با ارایه خدمات پایگاههای اورژانس فارس به مردم گفت: عملكرد پایگاههای بازدید شده رضایت بخش بود و بنده را خرسند كرد.

براساس این گزارش وزیر بهداشت همچنین در آیین افتتاح واحد ام ای آر بیمارستان ولیعصر كازرون حضور یافت و اظهار داشت : بزودی متخصص موردنیاز این واحد تامین می شود.ك/2

/ 667/677