۸ فروردین ۱۳۹۲، ۹:۵۰
کد خبر: 80595428
T T
۰ نفر
چهارمين كاروان راهيان نور استان كرمانشاه به مناطق عملياتي جنوب اعزام مي شود

قصرشيرين - مسوول سازمان اردويي و راهيان نور استان كرمانشاه از اعزام چهارمين مرحله كاروان هاي راهيان نور اين استان به مناطق عملياتي جنوب كشور خبر داد و گفت: اين كاروان روز جمعه 9 فروردين عازم اين مناطق مي شود.

سرهنگ پاسدار 'علی یوسفی راد' روز پنجشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا افزود: این گروه همچون سه مرحله دیگر كاروان های راهیان نور متشكل از اقشار مختلف مردم محلات استان كرمانشاه است.

وی تصریح كرد: در این مرحله، پنج كاروان از مردم شهرهای قصرشیرین، كنگاور، هرسین و اسلام آباد غرب به مدت چهار روز از مناطق عملیاتی جنوب شامل یادمان های شهدا در مناطق 'طلاییه، شلمچه، هویزه، دهلاویه و فتح المبین' بازدید می كنند.

یوسفی راد اظهار كرد: در مجموع نوروز امسال یك هزار و 700 نفر از راهیان نور در قالب چهار مرحله از یادمان های جنوب كشور بازدید كردند كه در مرحله نخست دو كاروان از مردم و عشایر غیور كرمانشاه بودند.

وی یادآور شد: در مرحله دوم پنج كاروان از مردم كرمانشاه، در مرحله سوم دو كاروان از مردم كرمانشاه و سنقر بودند كه روز گذشته عازم مناطق عملیاتی جنوب شدند و چهارمین و آخرین مرحله نیز پنج كاروان مردمی هستند كه نهم فروردین عازم این مناطق خواهند شد.

مسوول سازمان اردویی و راهیان نور استان كرمانشاه گفت: برای هر اتوبوس از كاروان های راهیان نور یك راوی تعیین شده تا رشادت های رزمندگان در دوران هشت سال دفاع مقدس و خاطرات جنگ را بازگویی كنند.

به گفته یوسفی راد، كاروان های راهیان نور كرمانشاه در دو زایر سرا و دو اردوگاه در استان خوزستان اسكان می یابند و علاوه بر بازدید از یادمان ها برنامه های فرهنگی نیز برای شب های حضور آنها در این مناطق در نظر گرفته شده است.

وی افزود: از ابتدای تعطیلات نوروزی امسال تاكنون شمار زیادی از اقشار مختلف مردم و كاروان های راهیان نور اقصی نقاط كشورمان با حضور در یادمان ها و مناطق عملیاتی غرب كشور در شهرهای قصرشیرین، سرپل ذهاب و گیلانغرب از این مناطق بازدید كرده و با رزمگاه و قدمگاه شهدا و رزمندگان در هشت سال دفاع مقدس آشنا شده اند.ك/3

1234/9102