۱۱ فروردین ۱۳۹۲، ۲۲:۰۳
کد خبر: 80598311
T T
۰ نفر

مشكل مسكن مهر دزفول با رييس جمهوري در ميان گذاشته شد

۱۱ فروردین ۱۳۹۲، ۲۲:۰۳
کد خبر: 80598311
مشكل مسكن مهر دزفول با رييس جمهوري در ميان گذاشته شد

دزفول- فرماندار ويژه دزفول گفت:موانع و مشكلات مسكن ' مهر شهر ' دزفول در سفر اخير رييس جمهوري به اين شهرستان ، طرح و پيگيري شد.

'عبدالرضا احسانی نیا ' روز یكشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: در سفر روز گذشته رییس جمهوری به شهرستان دزفول ، مسایل و مشكلات مالی طرح مسكن مهر شهر دزفول به اطلاع ایشان رسید.

وی افزود: به رغم پیشرفت قابل توجه طرح مسكن مهر دزفول و پیشرفت 75 درصدی این طرح در مهر شهر، تورم و گرانی مصالح ، ‌تكمیل این واحدها را با مشكل مواجه كرده و متقاضیان واحدهای مسكن مهر را سر در گم كرده است.

فرماندار ویژه دزفول گفت: دو هزار و 312 واحد مسكن مهر در مهر شهر دزفول مراحل پایانی ساخت را طی می كند كه برای تكمیل آنها 30 میلیارد ریال اعتبار نیاز است.

وی همچنین افزود:در گفت و گوی مستقیم با رییس جمهوری در محل پایگاه چهارم شكاری دزفول برای ساخت ترمینال فرودگاه دزفول 50 میلیارد ریال اعتبار در خواست شد.

احسانی نیا گفت:درخواست تامین اعتبار طرح مسكن مهر شهر دزفول و ساختمان ترمینال فرودگاه این شهر طی نامه ای كتبی به رییس جمهوری ارائه شده و دكتر احمدی نژاد نیز قول دادند تا به این درخواست ها رسیدگی كنند.

رییس جمهوری و هیات همراه برای دیدار از یادمان های دفاع مقدس و مناطق عملیاتی استان خوزستان و نیز نمایشگاه بزرگ هوایی راهیان نور در پایگاه چهارم شكاری دزفول روز شنبه به دزفول سفر كرد.648/