۲۲ فروردین ۱۳۹۲، ۱۳:۵۵
کد خبر: 80610369
T T
۰ نفر
92 هكتار در آذربايجان شرقي به احداث پيست اتومبيلراني اختصاص مي يابد

تبريز- معاون ورزشي اداره كل ورزش و جوانان آذربايجان شرقي از اختصاص 92 هكتار از اراضي استان به منظور احداث پيست هاي موتورسواري و اتومبيلراني خبر داد.

' اكبر فرج اللهی ' روز پنج شنبه در مجمع انتخابات رییس هیات اتومبیلرانی و موتورسواری استان گفت: فراهم كردن زیر ساخت های این رشته در موتورسواری كراس و پیست و اتومبیلرانی پیست یكی از نیازهای مهم این رشته در استان بوده و خواست ورزشكاران و طرفداران این رشته است.

وی افزود: در طول چند سال اخیر مسابقات پرشور و هیجانی در این رشته ها در استان برگزار شده و طرفداران زیادی جذب كرده است.

فرج اللهی در خصوص اقدامات هیات و اداره كل استان در رابطه با این رشته اظهاركرد: در اولین گام 30 هكتار از اراضی مجموعه بزرگ ورزشی یادگار امام (ره) تبریز برای احداث پیست های موتورسواری و اتومبیلرانی اسفالت و خاكی به این رشته اختصاص یافته كه به زودی طرح جامع آن در این مجموعه گنجانده می شود.

وی افزود: هیات و اداره كل ورزش و جوانان با همكاری شركت توسعه و تجهیز اماكن ورزشی كارهای اجرایی این پیست را در آینده ای نزدیك آغاز خواهند كرد.

فرج اللهی گفت: با همكاری شهرداری تبریز و پیگیرهای مستمر هیات، 50 هكتار از اراضی فاز 2 پارك ائل گلی این شهر نیز برای ایجاد پیست به این هیات واگذار خواهد شد.

وی همچنین از احداث پیست بین المللی موتورسواری و اتومبیلرانی در منطقه آزاد ارس خبر داد و افزود: احداث پیست در زمینی به مساحت 30 هكتار در این منطقه در اوایل سالجاری به تصویت مدیریت این منطقه رسیده و به زودی كارهای اجرایی و عملیاتی آن آغاز می شود.

در مجمع انتخاباتی رییس هیات موتورسواری و اتومبیلرانی آذربایجان شرقی، بهمن وزیری با كسب 18 رای از 19 رای ماخوذه به مدت چهار سال به این سمت انتخاب شد.

7233/587